چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کودکان کار اتباع افغانستانی در استان بوشهر آموزش مهارتی فرا می گیرند

به گزارش کرونا اکبر پورات روز دوشنبه در همایش مدیران کل امور اتباع و مهاجرین خارجی جنوب کشور در بوشهر افزود: بوشهر از استان های پیشرو در زمینه ارائه خدمات فرهنگی، آموزشی و خدمات بهداشتی و درمانی به اتباع خارجی به شمار می‌رود. وی یادآورشد: نگاه نظام جمهوری اسلامی به مهاجرین و مردم مسلمان و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 86560
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹

کرونا :

کودکان کار اتباع افغانستانی در استان بوشهر آموزش مهارتی فرا می گیرند

به گزارش کرونا اکبر پورات روز دوشنبه در همایش مدیران کل امور اتباع و مهاجرین خارجی جنوب کشور در بوشهر افزود: بوشهر از استان های پیشرو در زمینه ارائه خدمات فرهنگی، آموزشی و خدمات بهداشتی و درمانی به اتباع خارجی به شمار می‌رود.

وی یادآورشد: نگاه نظام جمهوری اسلامی به مهاجرین و مردم مسلمان و متدین افغانستان با کارنامه ای درخشانی که در زمینه مجاهدت در برابر ظلم و ستم داشتند، نگاهی ارزشی است.

معاون استاندار بوشهر گفت:در طول چهار دهه گذشته انقلاب اسلامی به ویژه از ابتدای دولت سیزدهم خدمات شایسته‌ای به پناهندگان اتباع خارجی در جمهوری اسلامی در استان بوشهر ارائه شده است.

وی تصریح کرد: همچنین در بحث تحصیل اتباع خارجی و در بخش بهداشت و درمان خدمات لازم و مورد نیاز و هم چون سایر شهروندان ایرانی به آنها ارائه شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: براساس نگاه و حمایت های ویژه ای که استاندار بوشهر دارند، در حوزه آموزش های فنی و حرفه ای، بهداشت و درمان و ازدواج اتباع مقیم در استان، شاهد اقدام های بسیار خوبی هستیم.

پورات یادآور شد: در استان بوشهر از مفاخر و نخبگان مهاجر در حوزه های مختلف فرهنگی و ادبی به ویژه در حوزه دین و قرآن حمایت ویژه می‌شود.

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi