شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

حکایت داروخانه‌ که یاسوج را قفل می‌کند/شورای ترافیک؛ اندکی هم تدبیر+فیلم

به گزارش کرونا از یاسوج، هر چند شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از کوچکترین مراکز استان در کشور به شمار می رود و البته عرض خیابان های آن بسیار بیشتر از سایر مراکز استان های کشور است اما در این سال های اخیر ترافیک های کلافه کننده ای را در برخی از

اختصاصی کرونا

کد خبر : 86551
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸

کرونا :

حکایت داروخانه‌ که یاسوج را قفل می‌کند/شورای ترافیک؛ اندکی هم تدبیر+فیلم

به گزارش کرونا از یاسوج، هر چند شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از کوچکترین مراکز استان در کشور به شمار می رود و البته عرض خیابان های آن بسیار بیشتر از سایر مراکز استان های کشور است اما در این سال های اخیر ترافیک های کلافه کننده ای را در برخی از نقاط شهر شاهد هستیم.

ترافیک در شهر یاسوج به دلیل ازدیاد خودروها و تردد مردم و شهروندان نیست بلکه به دلایل مختلف از جمله جانمایی بسیار اشتباه اماکنی همانند مدارس، داروخانه‌ها، خوابگاه‌های دانشجویی و دانشگاه ها و سایر اماکن دیگر بوده که موجب شده در ساعاتی از روز مردم پشت ترافیک در یک شهر کوچک کلافه شوند.

اما داستان ترافیک در خیابان بنسنجان یاسوج منتهی به مناطقی مثل مهریان، بنسنجان و مادوان و بلهزار و همچنین دسترسی به منطقه کاکان داستانی دیگر است.

در خیابان بنسنجان و در یک نقطه پر رفت و آمد که مردم به مناطق یاد شده تردد می‌کنند تنها یک داروخانه موجب شده تا در ساعاتی از روز حجم سنگینی از ترافیک را شاهد باشیم.

داروخانه‌ای با جانمایی بسیار اشتباه و غلط که راه خروجی شهر یاسوج را به سمت کاکان و بلهزار و مهریان و حتی سی‌سخت مختل کرده است.

حال از شورای ترافیک استان کهگیلویه و بویراحمد باید پرسید که چرا و به چه دلیل باید تنها و تنها یک داروخانه موجب بروز چنین مشکل بزرگی در مرکز یک استان شود داروخانه‌ای که عملا شهر را قفل کرده است.

بدتر از همه مسافرانی که قصد عبور از شهر یاسوج و مسافرت به اقلید و یزد و مشهد و به عبارتی عبور از جاده طریق ‌الرضا را دارند می‌بایست در ترافیک کلافه کننده داروخانه در خیابان بنسنجان بی‌تدبیری شورای ترافیک استان کهگیلویه و بویراحمد را نظاره گر باشند.

انتهای پیام/

فضای مجازی در هفته ای که گذشت/ از تیتر شدن «خبرنگاران» تا چالش «مسئول پاسخگو»!
دنبال کنید


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi