شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دولت یازدهم توجه ویژه ای به تکریم و بزرگداشت امامزادگان دارد

حجت الاسلام و المسلمین احمد شرفخانی در کنگره ملی بی بی حکیمه(س) در گچساران افزود: کسانی که محبت اهل بیت (ع) را نداشته باشند در مسیر هدایت خداوند قرار نگرفته اند. وی اظهار کرد: تکریم امامزادگان اهل بیت(ع) تکریم خداوند و گام برداشتن درمسیر هدایت و عبودیت است. معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 8655
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۶

کرونا :

دولت یازدهم توجه ویژه ای به تکریم و بزرگداشت امامزادگان دارد

حجت الاسلام و المسلمین احمد شرفخانی در کنگره ملی بی بی حکیمه(س) در گچساران افزود: کسانی که محبت اهل بیت (ع) را نداشته باشند در مسیر هدایت خداوند قرار نگرفته اند.

حجت الاسلام و المسلمین احمد شرفخانی

حجت الاسلام و المسلمین احمد شرفخانی

وی اظهار کرد: تکریم امامزادگان اهل بیت(ع) تکریم خداوند و گام برداشتن درمسیر هدایت و عبودیت است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشورتصریح کرد: هرجا یک گنبد امامزاده وجود دارد یک نفر از اهل بیت(ع) وهدایت بشریت در آن

مزار شریف خفته است.

شرفخانی عنوان کرد: دشمنان اسلام و اهل داعش مقدس بودن این مکان های متبرکه را درک نکردند.

وی گفت: وظیفه همه ما مسلمین این است که مودت اهل بیت(ع) را درک کرده و ار آنان اطاعت کرده امامزادگان حق حیات برگردن ما دارند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور افزود: اگر امروز شیعه عزادار حسین(ع) است و ما با قرآن انس داریم این حق اهل بیت(ع) بر گردن ماست.

شرفخانی عنوان کرد: با قدرت هرچه تمام تر بر تکریم و ساخت امامزادگان همت کرده تا بتوانیم قدرت این بقاع متبرکه را بر دشمنان اسلام و داعش نشان دهیم.

وی بیان کرد: از مهمترین این اقدامات می توان به برگزاری کنگره بین المللی تمام امامزادگان استان اصفهان در سال ۹۲ با حضور ۲۰ کشور اسلامی و برگزاری کنگره ملی امامزاده هلال بن علی در سال جاری در شهر آران و بیدگل شهرستان کاشان اشاره کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور عنوان کرد: کنگره ملی بی بی حکیمه دارای اهمیت خاصی بوده و می تواند نقش بسزایی در معرفی هر چه بیشتر کرامات، فضایل و ابعاد شخصیتی این امامزاده و شناساندن بیش از پیش استان کهگیلویه و بویراحمد به مردم سایر نقاط کشور ایفا کند.

وی اضافه کرد:  دولت یازدهم توجه ویژه ای به مسایل فرهنگی از جمله معرفی، تکریم و بزرگداشت امامزادگان دارد.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi