شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اختصاص ۲۱۰ میلیارد ریال به پروژه‌های عمرانی تویسرکان

نماینده مردم تویسرکان در مجلس گفت: در سفر ریاست جمهوری مقرر شد ۲۱۰ میلیارد ریال به پروژه‌های عمرانی تویسرکان اختصاص یابد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 86539
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴

کرونا :

اختصاص ۲۱۰ میلیارد ریال به پروژه‌های عمرانی تویسرکان

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، محمدمهدی مفتح نماینده مردم تویسرکان و عضو مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته در دولت سیزدهم در حوزه ورزش تویسرکان گفت: اعتبارات خوبی در سفر ریاست جمهور به ورزش تویسرکان اختصاص پیدا کرده و روند احداث پروژه‌های عمرانی شتاب بیشتری گرفته است.

وی افزود: خوشبختانه در سفر ریاست جمهوری مقرر شد ۲۱۰ میلیارد ریال به پروژه‌های عمرانی تویسرکان اختصاص یابد که از این مبلغ ۹۰ میلیارد ریال سهم زمین چمن سرکان، ۶۰ میلیارد ریال سهم سالن باستانی، ۱۰ میلیارد ریال سهم زمین چمن فرسفج و ۵۰ میلیارد ریال سهم مجموعه ورزشی بانوان می‌باشد.

مفتح با اشاره به اولویت‌های عمرانی ورزش تویسرکان، تصریح کرد: تکمیل سالن باستانی، آغاز فاز سوم مجموعه ورزشی بانوان، تکمیل خوابگاه ورزشکاران از مهم‌ترین اولویت‌های عمرانی ما در شهرستان تویسرکان می‌باشد که همه پروژه‌ها در حال ساخت می‌باشد.

وی با اشاره به خریداری زمین چمن مصنوعی برای فرسفج و شهرسرکان گفت: مقدمات کار فراهم شده و زمین سرکان ۷۰ درصد و زمین فرسفج ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و زمین چمن‌ها خریداری شده و تا پایان امسال بهره‌برداری از این زمین صورت خواهد گرفت.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از حمایت‌های سجادی از ورزش شهرستان‌ها گفت: طی نشستی که با وزیر ورزش و جوانان داشتیم کمک خوبی به هیئت‌های ورزشی شهرستان اختصاص پیدا کرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi