جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

وزارت بهداشت تجهیزات پزشکی کافی به بیمارستان های میانه اختصاص دهد

نماینده مردم میانه در مجلس گفت: وزارت بهداشت تجهیزات پزشکی کافی به بیمارستان های میانه اختصاص دهد تا اینکه بیماران از تردد به مراکز درمانی مرکز استان برای معالجه خودداری کنند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 86533
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴

کرونا :

وزارت بهداشت تجهیزات پزشکی کافی به بیمارستان های میانه اختصاص دهد

مهدی اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، با انتقاد از عملکرد وزارت بهداشت گفت: با توجه به اینکه شهرستان میانه بزرگترین شهرستان شمالغرب کشور است لذا از طرفی هم دسترسی به مرکز استان مشکل ساز است و تردد بیماران به مراکز درمانی مرکز استان خطرآفرین است بنابراین تاکید کردیم که باید تجهیزات بیمارستان های میانه مناسب باشند.

وی افزود:  تجهیزات در بیمارستان های میانه کافی نیست که باید این موضوع مرتفع شود تا اینکه بیماران برای معالجه به مراکز استان مراجعه نکنند و انتظار می رود امکانات این دو بیمارستان را تامین کنند.

نماینده مردم میانه در مجلس اظهار کرد: تلاش هایی هم در این مدت انجام گرفت و البته امکاناتی نیز برای بیمارستان ها اخذ گردید اما باید در حد انتظار باشند لذا دانشگاه علوم پزشکی و مسئولان وزارت بهداشت در جهت رفع کمبودهای حوزه بهداشت درمان گام های اساسی بردارند.

این نماینده مردم در مجلس گفت: با تلاش های صورت گرفته چندین مرکز جامع سلامت و خانه بهداشت احداث شد و همچنین امکانات و تجهیزات نیز برای این مراکز اخذ و تحویل داده شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi