جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کلنگ شهرک گلخانه ای رزن در آینده ای نزدیک به زمین زده می شود

نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس گفت: با تلاش های انجام شده کلنگ شهرک گلخانه ای رزن در آینده ای نزدیک به زمین زده می شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 86524
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲

کرونا :

کلنگ شهرک گلخانه ای رزن در آینده ای نزدیک به زمین زده می شود

حسن لطفی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: با تلاش های انجام شده نصب نیوجرسی از سمت شهرستان رزن تا مرکز بخش شاهن جرین در حال انجام است که این موضوع باعث کاهش تصادفات خواهد شد.

وی افزود: همچنین مقرر شد بنیاد علوی ۲۵۰۰ تن سیمان به حوزه انتخابیه تحویل دهد تا کار نصب نیوجرسی در جاده های پر خطر انجام گیرد و جا دارد از این اقدام بنیاد تشکر و قدر دانی کرد.

نماینده مردم رزن و درگزین عنوان کرد: با پیگیری های انجام شده مجوز احداث شهرک گلخانه ای  ۳۱۵ هکتاری درگزین اخذ شد و در حال حاضر نیز انتقال آب این پروژه در حال انجام است و باید گفته شود که وزیر نیرو و نفت و استاندار قول دادند تا زیر ساخت های لازم این شهرک سریعا ساخته شود.

لطفی بیان کرد: کلنگ این شهرک در دهه فجر به زمین زده می شود تا هر سرمایه گذاری بخواهد بتواند در این شهرک سرمایه گذاری کند و قطعا با احداث این شهرک اشتغالزایی برای چندین نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم انجام خواهد گرفت./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi