جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

واگویه مشکلات ورزش کهگیلویه و بویراحمد نزد وزیر/روشنفکر: از رکود هتل ورزش بگویم یا سکوت در ورزشگاه 15 هزار نفری!

به گزارش کرونا از یاسوج، در راستای بررسی و رفع مشکلات حوزه ورزش در استان کهگیلویه و بویراحمد نماینده شهرستان‌های بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با سید حمید سجادی وزیر ورزش دیدار و گفت و گو و پیگیر مشکلات زیرساختی ورزش همچنین مشکلات هیئت‌های ورزشی در این استان شد. نماینده مردم شهرستان‌های

اختصاصی کرونا

کد خبر : 86481
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

کرونا :

واگویه مشکلات ورزش کهگیلویه و بویراحمد نزد وزیر/روشنفکر: از رکود هتل ورزش بگویم یا سکوت در ورزشگاه 15 هزار نفری!

به گزارش کرونا از یاسوج، در راستای بررسی و رفع مشکلات حوزه ورزش در استان کهگیلویه و بویراحمد نماینده شهرستان‌های بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با سید حمید سجادی وزیر ورزش دیدار و گفت و گو و پیگیر مشکلات زیرساختی ورزش همچنین مشکلات هیئت‌های ورزشی در این استان شد.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشینه این استان در زمینه ورزش و معرفی قهرمانان بزرگی از کهگیلویه و بویراحمد در سطوح ملی و بین‌المللی گفت: هم اکنون نیز قهرمانان ملی زیادی از این استان در کشور می‌درخشند و امیدواریم با کمک وزارت ورزش و توجه هر چه بیشتر جناب آقای سجادی به این استان شاهد درخشش هرچه بیشتر جوانان کهگیلویه و بویراحمد در رشته های مختلف ورزشی باشیم.

واگویه مشکلات ورزش کهگیلویه و بویراحمد نزد وزیر/روشنفکر: از رکود هتل ورزش بگویم یا سکوت در ورزشگاه 15 هزار نفری! 3

وی با یادآوری موفقیت های ورزش استان در سالهای اخیر از جمله درخشش تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: هرگز از یاد نمی‌بریم که این تیم چگونه با کمترین امکانات و بضاعت و در زمین فوتبال ناهموار توانست عنوانی برای کهگیلویه و بویراحمد در فوتبال کشور دست و پا کند و تیم های بزرگی در ورزشگاه تختی شهر یاسوج شکست خوردند.

نماینده بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنان نیز تعداد زیادی ورزشکار مطرح از این استان در باشگاه‌های مطرح کشور به خصوص در فوتبال و در رشته‌های رزمی و هاکی و دو میدانی و سایر رشته ها می‌درخشند که نیاز است این همه استعداد بزرگ ورزشی در استان کهگیلویه و بویراحمد از سوی وزارت ورزش مورد حمایت قرار گیرند.

جاده ملی پاتاوه- دهدشت با حضور رئیس‌جمهور افتتاح شد+فیلم
دنبال کنید

وی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد پیشکسوتان و موسپیدان باتجربه‌ای در عرصه ورزش دارند که می‌توانند نسل موفقی از ورزشکاران را برای آینده ورزش کشور بسازند خاطرنشان کرد: اما کهگیلویه و بویر احمد در زمینه زیرساخت‌های ورزشی مشکلات فراوانی دارد.

وی با ابراز تاسف از وضعیت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهر یاسوج که همچنان بلاتکلیف باقی مانده و اقدام مثبتی در آن انجام نمی شود در حالی که باید محلی برای تخلیه هیجان جوانان و نوجوانان و هواداران پر شمار فوتبال در یاسوج باشد یادآور شد: میلیاردها تومان در دوره دولت دکتر احمدی نژاد برای ساخت این ورزشگاه هزینه گردید اما اکنون باید ببینید که چه وضعیتی دارد ورزشگاهی که کم کم رو به سوی فرسوده شدن می‌رود و در صورتی که وزارت ورزش چاره ای برای آن  نیندیشد معلوم نیست چه سرنوشتی پیدا کند.

روشنفکر در ادامه اظهارات خود گفت: هتل ورزش ۱۶ سال است که در استان کهگیلویه و بویراحمد کلنگ آن به زمین زده شده ۵۰ درصد پیشرفت دارد اما همچنان بلاتکلیف و راکد باقی مانده است ساختمانی باشکوه که در صورت ساخته شدن می توان علاوه بر اسکان ورزشکاران از همه نقاط کشور برای ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد هم درآمدزایی کند علاوه بر این در استان قریب به ۱۰۰ پروژه ورزشی نیمه تمام وجود دارد که باید فکری برای آن‌ها کنید.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات عدیده هیئت‌های ورزشی در استان کهگیلویه و بویراحمد و دست خالی آنها برای آموزش جوانان و همچنین اعزام تیم های ورزشی به رقابت‌های مهم کشوری گفت: هیئت های ورزشی با چنگ و دندان خود را نگه داشته‌اند و در استانی که هیچگونه اسپانسری برای ورزش وجود ندارد باید فکری به حال آن کنید.

۴ مشکل اساسی شهرستان باشت خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد
دنبال کنید

در ادامه سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان نیز با قدردانی از پیگیری‌های نماینده بویراحمد و دنا برای رفع مشکلات ورزشی این استان گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه های مختلف قهرمانان زیادی داشته و ما بسیاری از قهرمانان این استان را در رشته های مختلف به خوبی می‌شناسیم.

سجادی با اشاره به مشکلات در زمینه اعتبارات قول پیگیری درخواست‌های نماینده بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی را داد و مقرر شد ۱۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات متمرکز و ملی برای پروژه های استان کهگیلویه و بویراحمد در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi