جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

بودجه فرهنگی و ورزشی به محلات یزد اختصاص یابد

نماینده مردم یزد، اشکذر، بخش ندوشن و دهستان سورک در مجلس در بازدید از محله جنب آباد شهرستان یزد گفت: بودجه فرهنگی و ورزشی به محلات یزد اختصاص یابد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 86480
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد، اشکذر، بخش ندوشن و دهستان سورک و عضو مجمع نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی از محله جنب آباد شهرستان یزد بازدید کرده و در جریان مسائل و مشکلات مختلف این محله قرار گرفت و برای رفع آن‌ها با همکاری مسئولان قول پیگیری داد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم نداشتن مکان فرهنگی و ورزشی مناسب، مناسب نبودن آسفالت معابر و کوچه ها، تعمیر آب انبار قدیمی جنب مسجد جنت آباد و حفر چاه جذبی آب باران را از جمله درخواست‌های مردمی اعلام کرد.

وی افزود: بخشی از مشکلات مربوط به اوقاف، بخشی مربوط به شهرداری و بخشی هم مربوط به آموزش و پرورش است که باید حل و فصل شود.

جوکاربیان کرد: مقرر شد سازمان نوسازی مدارس در تکمیل مدارس این منطقه تلاش بیشتری کند و مقرر شد مشکلات مربوط به اسفالت کوچه‌ها و ابگرفتگی نیز توسط شهرداری مرتفع شود.

نماینده مردم یزد، اشکذر، بخش ندوشن و دهستان سورک در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:اعتبارات مناسبی نیز مقرر شد برای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی منطقه اختصاص داده شود و سهیمه نان نیز برای نانوایان افزایش یابد.

جوکار افزود: مصوب شد اداره ورزش و جوانان نیز یکسری کلاس‌های آموزشی در زمینه تکریم مبانی خانواده، سواد رسانه‌ای به صورت رایگان برای مردم در سطح منطقه برگزار کند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi