چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

این حرکت حرکتی بر خلاف آیین امر به معروف و نهی از منکر است

حجت‌الاسلام سیدامین‌الله حجازی ظهر امروز در خطبه نخست نماز عبادی سیاسی جمعه این شهرستان با تأکید بر ضرورت احیای امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: اسلام دینی کامل بوده که برای همه مشکلات و نیازمندی‌های انسان برنامه و دستور دارد. حجازی با اشاره به قیام امام حسین(ع) با هدف احیای امر به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 8648
تاریخ انتشار : جمعه ۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۸

کرونا :

این حرکت حرکتی بر خلاف آیین امر به معروف و نهی از منکر است
حجت‌الاسلام سیدامین‌الله حجازی ظهر امروز در خطبه نخست نماز عبادی سیاسی جمعه این شهرستان با تأکید بر ضرورت احیای امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: اسلام دینی کامل بوده که برای همه مشکلات و نیازمندی‌های انسان برنامه و دستور دارد.

حجازی با اشاره به قیام امام حسین(ع) با هدف احیای امر به معروف و نهی از منکر بیان کرد: در آن زمان که اسلام در اوج خفقان و در حال نابودی بود، باید برای زنده نگه داشتن آن بهایی سنگین پرداخت می‌شد.

وی با بیان اینکه مسئولان هیئات عزاداری باید به ترویج فلسفه عاشورا بپردازند، عنوان کرد: مسئولان هیئات عزاداری باید به ترویج فرهنگ و اهداف عاشورا در قالب نوحه‌سرایی و دیگر برنامه‌ها بپردازند، زیرا عاشورا یک تاریخ نیست بلکه یک فرهنگ است.

امام جمعه گچساران در خطبه دوم نماز جمعه این شهرستان با اشاره به اسیدپاشی‌های اخیر اصفهان اظهار کرد: فتنه‌گری‌های پس از وقوع اسیدپاشی‌های اصفهان برای تخریب و زیر سئوال بردن فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر توسط دشمنان مطرح شد.

حجازی با بیان اینکه هدف دشمنان مضموم قرار دادن امر به معروف و نهی از منکر بود، گفت: هیچ انسانی و هیچ آمر و ناهی اقدام شنیع و زشت اسیدپاشی را قبول نداشته و تأیید نمی‌کند، زیرا این حرکت حرکتی بر خلاف آیین امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با اشاره به برگزاری کنگره ملی بی‌بی حکیمه(س) افزود: از همه کسانی که در برگزاری این کنگره در مدت دو سال زحمت کشیدند، تشکر و قدردانی می‌شود، اما این کنگره نباید تنها به همان دو روز خلاصه شود.

حجازی خاطرنشان کرد: از همه مردم و مسئولان تقاضا دارم که اهداف و اندیشه کنگره را در دو روز برگزاری خلاصه نکنند، بلکه اندیشه این کنگره باید همیشه ترویج شود.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi