جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

دیدار رئیس قوه قضاییه با خانواده شهید سلیمانی در کرمان

به گزارش کرونا، رئیس‌ دستگاه قضا امروز در سفر به کرمان در بیت‌الزهرا(س) منزل شهید سلیمانی که حاج‌قاسم آن را وقف برگزاری مجالس عزای حضرت فاطمه(س) کرده است، حضور یافت و با خانواده این شهید والامقام دیدار کرد. حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در این دیدار ضمن قدردانی از فداکاری‌ و ایثارگری‌های خانواده شهید سلیمانی اظهار

اختصاصی کرونا

کد خبر : 86474
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰

کرونا :

دیدار رئیس قوه قضاییه با خانواده شهید سلیمانی در کرمان

به گزارش کرونا، رئیس‌ دستگاه قضا امروز در سفر به کرمان در بیت‌الزهرا(س) منزل شهید سلیمانی که حاج‌قاسم آن را وقف برگزاری مجالس عزای حضرت فاطمه(س) کرده است، حضور یافت و با خانواده این شهید والامقام دیدار کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در این دیدار ضمن قدردانی از فداکاری‌ و ایثارگری‌های خانواده شهید سلیمانی اظهار کرد: یقینا در نتیجه‌بخش بودن زحمات و تلاش‌های سردار عزیز ما حاج‌قاسم سلیمانی، همکاری‌های خانواده محترم این شهید والامقام نقش بسزایی داشت‌.

رئیس دستگاه قضا با بیان اینکه هنوز برخی‌ها شهادت حاج‌قاسم و این موضوع که دیگر این شهید گرانقدر در میان آنها حضور ندارد را نمی‌توانند باور کنند، گفت: در زمان حیات دنیوی شهید سلیمانی دو مرتبه خطاب به ایشان گفتم که از صمیم قلب از خدا می‌خواهم تمام عمرم را یک لحظه کند و آن یک لحظه را به وجود شما اضافه کند.

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi