شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

بررسی ایمپلنت امریکایی زیمر

بررسی ایمپلنت امریکایی زیمر   ایمپلنت زیمر چگونه است؟ ایمپلنت امریکایی زیمر یکی از بهترین تولیدات این کشور در زمینه تجهیزات دندانپزشکی است. شرکت تولید کننده این ایمپلنت فعالیت خودش را از حدود ۱۰۰ سال پیش در آمریکا آغاز کرده است. با این وجود از سال ۱۳۸۱ شمسی برای اولین بار تولیدات زیمر وارد بازار ایران

اختصاصی کرونا

کد خبر : 86460
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸

کرونا :

بررسی ایمپلنت امریکایی زیمر

بررسی ایمپلنت امریکایی زیمر

 

ایمپلنت زیمر چگونه است؟

ایمپلنت امریکایی زیمر یکی از بهترین تولیدات این کشور در زمینه تجهیزات دندانپزشکی است. شرکت تولید کننده این ایمپلنت فعالیت خودش را از حدود ۱۰۰ سال پیش در آمریکا آغاز کرده است. با این وجود از سال ۱۳۸۱ شمسی برای اولین بار تولیدات زیمر وارد بازار ایران شدند. در تولید این محصول با کیفیت از تکنولوژی MTX در بخش فیکسچر استفاده شده است. این تکنولوژی می‌تواند استخوان سازی را تسریع ببخشد. برای اینکه اتصال بین فیکسچر و اباتمنت قوی تر نشان داده شود و از سفت شدن پیچ‌ها جلوگیری به عمل آید در این محصول از کانکشن هگز داخلی بهره برده شده است. جنس این ایمپلنت از میکرو می باشد و به آسانی می‌تواند استخوان فک را جوش دهد.

علاوه بر این ایمپلنت زیمر به راحتی با بافت دهان و دندان سازگاری پیدا می‌کند. یکی از ویژگی‌های جالب این محصول تولید آمریکا این است که برای هرگونه تاج دندانی می‌تواند مناسب باشد. به این نکته هم توجه داشته باشید که شما ایمپلنت Zimmer را در دو نوع NanoTite و OsseoTite می توانید در بازار خریداری کنید. مدل NanoTite با استفاده از فناوری نانو تولید شده و برای بیمارانی که دندانهای ریز دارند به شدت مناسب است. OsseoTite نیز دارای استحکام خوبی است و احتمال بروز عفونت را کاهش می‌دهد.

بررسی ایمپلنت امریکایی زیمر 4

ایمپلنت امریکایی زیمر

چرا باید ایمپلنت امریکایی زیمر را انتخاب کنیم؟

ایمپلنت امریکایی زیمر از نظر فناوری بسیار پیشرفته و همه کاره است. این مدل ایمپلنت آمریکایی در مقایسه با دیگر محصولات مشابه زمان کمتری را از دندانپزشک برای انجام ایمپلنت می‌گیرد. طبیعتاً این موضوع هم برای دندان پزشک و هم برای بیمار از جهت کاهش هزینه و زمان اهمیت دارد. استفاده از این ایمپلنت برای متخصصان بهداشت دهان و دندان بسیار آسان است و آنها می‌توانند مراحل کاشت این محصول را در یک یا چند مرحله به سرعت انجام دهند. برخی از مهمترین مزایای دیگر استفاده از ایمپلنت زیمر عبارتند از:

  • یکی از مهمترین مزایای این محصول همانگونه که قبلا هم اشاره کردیم قیمت بسیار مناسب آن است. شما برای استفاده از این ایمپلنت هزینه زیادی پرداخت نخواهد کرد.
  • در این محصول از فناوری‌های با سطوح دقت بالا استفاده شده است که کاشت ایمپلنت را برای دندانپزشک بر اساس سلامت دندان‌های مختلف آسانتر می کند.
  • برای کاشت ایمپلنت Zimmer به کمترین زمان مورد نیاز احتیاج است و حداقل مراحل آماده سازی برای آن طی می‌شود.
  • در این محصول از ایمن‌ترین و پایدارترین پروتز استفاده شده است تا آن را برای ترمیم در هر ناحیه از دهان قابل استفاده کند.
  • شاید مهمترین مزیت این محصول این باشد که هم فقدان دندان از دست رفته شما را جبران می‌کند و هم زیبایی طبیعی آن را حفظ می‌نماید.
پرفسور ملک حسینی سرمایه ای گرانبها برای کشور است
دنبال کنید

بررسی ایمپلنت امریکایی زیمر 5

Zimmer

ایمپلنت زیمر چگونه مورد استفاده قرار می‌گیرد؟

برای استفاده از ایمپلنت امریکایی زیمر شما باید مراحل مختلفی را طی کنید. ابتدا متخصص بهداشت دهان و دندان برای شما یک برنامه مناسب را بر اساس عکسبرداری ها و معاینات انجام شده تدوین می‌کند. پس از آن مراحل اولیه کاشت ایمپلنت آغاز می‌گردد. در شروع کار یک بی حس کننده موضعی در محل جراحی تزریق می‌شود. پس از ایجاد برشی کوچک برای نمایان شدن استخوان در محل درمان، از یک مته دقیق برای ایجاد یک سوراخ کوچک استفاده می‌شود. البته در برخی مواقع برش های اولیه ممکن است ضروری نباشد و ایمپلنت را می توان مستقیماً از طریق بافت نرم در محل خود قرار داد. برای بیمارانی که برنامه درمانی آنها شامل مراقبت دو مرحله‌ای ایمپلنت است، مرحله دوم زمانی تمام می‌شود که ایمپلنت در استخوان فک ادغام شده و توسط آن تثبیت شود. در ملاقات دوم با پزشک یک بی حس کننده موضعی دیگر تجویز می‌شود تا بتوان به ایمپلنت دسترسی پیدا کرد و اباتمنت را به ایمپلنت متصل نمود.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi