جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

هشدار قطعی گاز در برخی شهرهای آذربایجان‌شرقی

به گزارش کرونا، خسرو آریان پور اظهار کرد: با افزایش برودت هوا در روزهای اخیر، میزان مصرف گاز خانگی در مناطق مختلف استان سیر صعودی به خود گرفته است. وی با بیان اینکه مصرف گاز در استان به ۳۶ میلیون متر مکعب رسیده است، هشدار داد در صورتی که الگوی مصرف در استان رعایت نشود

اختصاصی کرونا

کد خبر : 86396
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹

کرونا :

هشدار قطعی گاز در برخی شهرهای آذربایجان‌شرقی

به گزارش کرونا، خسرو آریان پور اظهار کرد: با افزایش برودت هوا در روزهای اخیر، میزان مصرف گاز خانگی در مناطق مختلف استان سیر صعودی به خود گرفته است.

وی با بیان اینکه مصرف گاز در استان به ۳۶ میلیون متر مکعب رسیده است، هشدار داد در صورتی که الگوی مصرف در استان رعایت نشود گاز برخی شهرهای شمالی استان از جمله ورزقان، هوراند، کلیبر، خداآفرین و آبش احمد قطع خواهد شد.

آریان پور با بیان اینکه در این هفته با مصرف بهینه برخی شهروندان صرفه جویی ۲ میلیون متر مکعبی را شاهد هستیم، از همشهریان درخواست کرد با صرفه جویی در مصرف گاز، بتوانیم خدمات مستمر گازرسانی به دورترین شهرها و روستاها را انجام دهیم.

با اجرای عملیات گاز رسانی به ۷۰ شهر آذربایجان شرقی، ۱۰۰ درصد مناطق شهری این استان و ۹۹ درصد خانوارهای روستایی از نعمت گاز خانگی برخوردار شده اند و تا سال ۱۴۰۲ تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار از این نعمت بهره مند می شوند.

شمار مشترکین گاز طبیعی در آذربایجان شرقی تا پایان سال ۱۴۰۰ به یک میلیون و ۷۱۶ هزار و ۲۹۹ مشترک افزایش یافته است.

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi