شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

حضور جمعی از مسئولان در ارائه مقالات برگزیده کنگره بی‌بی حکیمه(س)

با حضور جمعی از مسئولان و پژوهشگران مرحله ارائه مقالات برگزیده کنگره بی‌بی حکیمه(س) برگزار شد. در این همایش ۳۰ مقاله برگزیده به رأی و نظر کمیته داوران گذاشته شده است که از این تعداد ۲۰ مقاله به صورت سخنرانی و ۱۰ مقاله نیز به صورت پوستر ارائه می‌شود. در این مرحله از کنگره ملی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 8600
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۹

کرونا :

حضور جمعی از مسئولان در ارائه مقالات برگزیده کنگره بی‌بی حکیمه(س)

با حضور جمعی از مسئولان و پژوهشگران مرحله ارائه مقالات برگزیده کنگره بی‌بی حکیمه(س) برگزار شد.

در این همایش ۳۰ مقاله برگزیده به رأی و نظر کمیته داوران گذاشته شده است که از این تعداد ۲۰ مقاله به صورت سخنرانی و ۱۰ مقاله نیز به صورت پوستر ارائه می‌شود.

در این مرحله از کنگره ملی بی‌بی حکیمه(س) مقالاتی از حمید محمدی راد، سید حسن موسی‌پور، جعفر کریمی، علی کامرانی مقدم، بهروز علم آموز، فرشته معتمد لنگرودی، احسان شیخون، عظیمه زائری، ایمان شکیب خواه، زهرا صمدی فرد، سید علی موسوی سوق، توران موسویان‌زاده، فرشته محمدپور، محمد اسماعیل زاده، محمود فتح آبادی، محمد حاصل نژاد، کورش داوری، فخرالدین مرتضوی، اله‌نظر محمدی‌نیک، فاخته اسحاقی، سید مجید بایگانی، امیر براتی‌زاده، اسماعیل بهشت، حمید گنجایش، فاطمه بدخشان، امیر ستاری، سید حمدالله خواهش‌نیک، نصر عزیزی ارائه در موضوعات مختلف شخصیت‌شناسی، کرامات و مناقب بی‌بی حکیمه(س) ارائه می‌شود.

در این مرحله هر کدام از پژوهشگران در وقت زمانی ۱۰ دقیقه‌ای مقاله خود را ارائه کرده و در پنج دقیقه نیز پاسخگویی پرسش حاضران شدند.

نویسنده:

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi