جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

این کنگره بزرگترین رویداد فرهنگی استان در سال‌های اخیر است

فتاح محمدی پیش از ظهر امروز در کنگره ملی بی‌بی‌حکیمه(س) که با حضور مسئولان کشوری و استانی در شهر گچساران آغاز به کار کرده است، اظهار کرد: این کنگره بزرگترین رویداد فرهنگی استان در سال‌های اخیر است. معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد توجه به فرهنگ دینی و آشنایی قشر جوان با اهل بیت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 8541
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۳ - ۹:۵۶

کرونا :

این کنگره بزرگترین رویداد فرهنگی استان در سال‌های اخیر است

فتاح محمدی پیش از ظهر امروز در کنگره ملی بی‌بی‌حکیمه(س) که با حضور مسئولان کشوری و استانی در شهر گچساران آغاز به کار کرده است، اظهار کرد: این کنگره بزرگترین رویداد فرهنگی استان در سال‌های اخیر است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد توجه به فرهنگ دینی و آشنایی قشر جوان با اهل بیت و خاندان عصمت و طهارت را از خروجی‌های خوب این کنگره دانست و گفت: باید بیش از این به فرهنگ دینی توجه داشته باشیم، زیرا برگزاری کنگره‌های ملی از این دست در بصیرت‌افزایی برای قشر جوان و نوجوانان کارآمد و اثرگذار است.

وی مهم‌ترین دستاورد برگزاری چنین برنامه‌های بزرگ فرهنگی با محوریت امام‌زادگان را آشنایی اقشار مختلف مردم به خصوص نسل جوان با خط ولایت دانست و گفت: امیدواریم که دستاوردهای این کنگره در تهذیب نفس‌ها مثمرثمر واقع شود.

محمدی افزود: برای برگزاری آبرومندانه این کنگره تلاش‌های زیادی صورت گرفت و دستگاه‌های مختلفی در این راه همکاری لازم داشتند که امیدواریم این روند تعاملی بین دستگاهی برای برگزاری سایر برنامه‌های از این دست تداوم داشته باشد.

این مسئول با قدردانی از مسئولان سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و استان، وزارت ارشاد، شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، صدا و سیما، بنیاد ملی اما رضا(ع) و همه دستگاه‌های استانی و به خصوص در شهرستان گچساران تصریح کرد: برگزاری خوب و در خور شأن این کنگره، مسیر را برای برگزاری کنگره بین‌المللی بی‌بی‌حکیمه(س) هموار می‌کند.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi