پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

اعتمادسازه؛ بهترین شرکت سوله سازی در شهر بابک

اعتمادسازه؛ بهترین شرکت سوله سازی در شهر بابک   شهر بابک یکی از شهرهای صنعتی استان کرمان است که کارخانه ها و صنایع مختلفی در آن بر پا شده اند. به همین دلیل، سوله سازی در شهربابک بسیار رواج پیدا کرده است و اجرای آن به کارخانه ها و کسب و کارهای مختلف کمک شایانی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 83442
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰

کرونا :

اعتمادسازه؛ بهترین شرکت سوله سازی در شهر بابک

اعتمادسازه؛ بهترین شرکت سوله سازی در شهر بابک

 

شهر بابک یکی از شهرهای صنعتی استان کرمان است که کارخانه ها و صنایع مختلفی در آن بر پا شده اند. به همین دلیل، سوله سازی در شهربابک بسیار رواج پیدا کرده است و اجرای آن به کارخانه ها و کسب و کارهای مختلف کمک شایانی می کند.

انتخاب بهترین شرکت سوله سازی در شهر بابک یکی از دغدغه های رایج کسب و کارهای مستقر در شهرک صنعتی است که تصمیم دارند فعالیت خود را گسترش دهد یا محیط امنی برای نگهداری تجهیزات، محصولات، دستگاه های صنعتی و … داشته باشند.

اهمیت ساخت سوله در شهر بابک

اعتمادسازه؛ بهترین شرکت سوله سازی در شهر بابک 7

سوله به سازه فلزی دارای سقف شیب دار گفته می شود که در انواع و اندازه های مختلف قابل ساخت است. کاربرد سوله در زمینه های مختلفی مانند سالن های ورزشی، تعمیرگاه ها، کارخانه ها، انبارها و … به خوبی مشاهده می شود و حتی بر پایی یا ادامه فعالیت بسیاری از کسب و کارها بدون ساخت سوله ناممکن است. معمولا از ساخت سوله با کمک انواع ورق های فلزی از جمله گالوانیزه آهنی و براق آلوزینک قابل انجام است که هر کدام از این متریال ها برای زمینه خاصی استفاده میشود.

اهمیت ساخت سوله در شهربابک بسیار گسترده است و و از آن در زمینه های متفاوتی استفاده می کنند از جمله مزایای استفاده از سوله در شهرهای صنعتی می توان به افزایش سرعت اجرای سازه های صنعتی سبک بودن سازه نسبت به دیگر سازه ها و امکان جابجایی آن به محیطی دیگر اشاره کرد این سازه با کمک اجزای تشکیل دهنده مانند ستون استرات بادبند نبشی سینه بند سایه‌بان ستون وال پست پیچ و مهرهاجرا می شود و نسبت به ساختمان های بتنی و اسکلتی مقاومت بالایی دارد و در عین حال پر کاربرد تر است.

معرفی بهترین شرکت سوله سازی در شهر بابک

اعتمادسازه؛ بهترین شرکت سوله سازی در شهر بابک 8

شرکت اعتماد سازه یکی از محبوب ترین و بزرگترین شرکت های ساخت سوله در شهر بابک است که بیش از ۱۰ سال در این زمینه فعالیت دارد و توانسته رضایت مخاطبین را به خوبی به دست آورد اجرا محاسبات و ساخت انواع سوله توسط شرکت انجام می شودو به عنوان یکی از با تجربه ترین برندهای سوله سازی در استان کرمان توسط کارخانه ها و کسب و کارهای صنعتی شناخته شده است اعتماد سازه در زمینه‌ اجرای پروژه های بزرگ فعالیت دارد و با تجربه ترین و متخصصین کارفرمایان بهره مند است.

۱۷۵ واحد و مرکز خدماتی و رفاهی در نوروز ۹۵ مورد بازرسی قرار گرفت
دنبال کنید

از دیگر مزایای این شرکت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه خدمات سوله سازی شامل ساخت و طراحی انواع سوله
  • خرید و فروش سوله های دست دوم
  • ساخت و نصب انواع جرثقیل سقفی
  • طراحی و اجرای فنداسیون سوله
  • خدمات پس از فروش

خصوصیات سوله سازی در شهر بابک

اعتمادسازه؛ بهترین شرکت سوله سازی در شهر بابک 9

به طور کلی، این نوع سوله سازی در سایزهای مختلفی قابل ساخت هستند و امکان تغییر بخش های مختلف آن مانند قاب ها وجود دارد. دهانه های سوله نیز با توجه به سایز اصلی انتخاب می شود. ساخت سوله توسط اعتماد سازه نیز براساس پارامترهای باکیفیت انجام می شود و تمام کارفرمایان و طراحان مجموعه با آگاهی کامل و علم به روزترین استانداردهای جهانی این سازه را به پایان می رسانند.

آن ها همیشه سازه سوله را اصولی طراحی می کنند و تمام جوانب مراحل ساخت را در نظر می گیرند، همچنین با قدرت بالا، سوله کاربردی را می سازند، در حالی که کمترین قیمت را برای مشتریان در نظر می گیرند.

ساخت سوله در شهر صنعتی بابک به دلیل هزینه های بسیار پایین یکی از بهترین پیشنهادها برای کارخانجات است که به توسعه و رشد صنعتی این شهر بسیار کمک می کند و موجب افزایش تجهیزات واحدهای بزرگ صنعتی و تولیدی می شود.

اقدامات مختلف بهترین شرکت ساخت سوله

اعتمادسازه؛ بهترین شرکت سوله سازی در شهر بابک 10

ایجاد سوراخ در ورق

طبق نقشه های ساخت برای ساخت یک سوله استاندارد نیاز است در برخی ورق های آهنی سوراخ ایجاد شود. انجام این کار به منظور ایجاد پیچ و سوراخ های بادبندها ضروری است.

مونتاژ کاری قطعات

هنگامی که ورقه ها در اندازه های مورد نیاز بریده می شوند در کنار هم قرار می گیرند و با جوش های نقطه ای به یکدیگر متصل می شوند.

برشکاری ورق

براساس نقشه طراحی شده ورقه های فولادی با ضخامت های مختلف در اندازه های متفاوت برش داده می شود. برای انجام این کار از دستگاه های برش کاری CNC استفاده می کنند که تلرانس بسیار پایینی دارند.

تبیین ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه برای جامعه انجام شود
دنبال کنید

معمولا ورقه های فولادی برای ساخت سوله در ضخامت های ۶، ۸ و ۱۰ میلیمتر است که برای ساخت جان تیر ورق از ورق های فولادی دارای ضخامت های ۴، ۶ و ۸ میلی متر استفاده می شود.

جوشکاری کل سازه

طی مراحل اجرای سوله باید اتصالات جوشی به طور کامل انجام شود که جوش های کلی با این هدف قابل اجرا هستند. معمولا برای جوشکاری سرتاسری از شابلون های جوشکاری استفاده می کنند که جوش ها به صورت یک دست و بدون ایراد شکل می گیرد.

رنگ کاری و سندبلاست

از دیگر فعالیت های مهم بهترین شرکت سوله سازی در شهر بابک، رنگ کاری است که در صورت وجود نقص روی قطعات، این مرحله باید انجام شود. همچنین انجام عملیات سندبلاست زدوده ضروری است. در آخر نیز قطعات حین قرارگیری داخل رنگ کوره ای برای رنگ کاری ارسال می شود.

مراحل ساخت سوله صنعتی

اعتمادسازه؛ بهترین شرکت سوله سازی در شهر بابک 11

خوب است در کنار آشنایی با بهترین شرکت سوله سازی در شهر بابک، مراحلی که باید در اجرای این سازه طی را نیز بدانید:

  1. دریافت جواز ساخت نوع کاربری و متراژ مورد نیاز برای ساخت
  2. خرید زمین مورد نیاز برای ساخت با توجه به متراژ ساخت سوله
  3. کسب معرفی های لازم برای طراحی نقشه سوله و مجوز احداث
  4. صحبت با کارفرمایان و مهندسین با تجربه برای ساخت این سازه، همچنین دریافت نقشه ساخت سوله و تایید نظام مهندسی محل اجرا
  5. ارائه اصل و کپی نقشه شهرک مورد نظر و دریافت مجوز راه اندازی و انشعابات ضروری مانند آب، برق و گاز
  6. خاک برداری و بررسی استقامت خاک توسط پیمانکار
  7. قالب بندی وآلموتور بندی
  8. بتن ریزی و آزمایش ان
  9. اجرای سوله و برقراری اتصال میان اجزای آن

نتیجه گیری

یکی از مهم ترین اقدامات برای فعالیت در شهرک صنعتی بابک، ساخت سوله است. این سازه به دلیل مقرون به صرفه بودن و متناسب با انواع کسب و کارها بسیار کاربردی است و انتخاب بهترین شرکت سوله سازی در شهر بابک برای اجرای بدون نقص و با کیفیت آن مهم ترین نکته قبل از ساخت آن است.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi