چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

نشست خبری کرونا نیوز با سید حسین هدایت پور

سید حسین هدایت پور ، رئیس آزمایشگاه فنی و مهندسی خاک در گفتگوی خبری با کرونا نیوز با اشاره به اهمیت آزمایشگاه فنی و مهندسی خاک در پروژه ها گفت: در حدود 60 درصد پروژه های عمرانی گچساران توسط این مرکز کنترل کیفی می شوند . وی افزود : نظارت بموقع بر کیفیت طرح های

اختصاصی کرونا

کد خبر : 8211
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۲

کرونا :

نشست خبری کرونا نیوز با سید حسین هدایت پور

سید حسین هدایت پور ، رئیس آزمایشگاه فنی و مهندسی خاک در گفتگوی خبری با کرونا نیوز با اشاره به اهمیت آزمایشگاه فنی و مهندسی خاک در پروژه ها گفت: در حدود 60 درصد پروژه های عمرانی گچساران توسط این مرکز کنترل کیفی می شوند .

وی افزود : نظارت بموقع بر کیفیت طرح های اجرایی از نظر نوع مصالح مورد استفاده بویژه نوع بتن نقش مهمی در اجرای طرح های مقاوم و صرفه جویی منابع ملی کشور دارد.

وی خاطر نشان کرد : آمارها نشان می دهد که منابع عظیمی از بودجه کشور صرف ساخت و سازها و پروژه های عمرانی می شود و رعایت نکردن کیفیت موجب هدر رفتن سرمایه های اقتصادی می شود.

وی با اشاره به عملکرد آزمایشگاه گفت: پروژه های کنار گذر و پتروشیمی گچساران ، آب رسانی به دشت ماهور باشت و امام زاده جعفر ، بیمارستان یکصد تختخوابی  و کلیه پروژه های شهرداری ، …… در آزمایشگاه فنی و مهندسی خاک کنترل کیفی می شوند.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi