چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

لزوم تغییر دیدگاه مردم نسبت به نابینایان

رئیس اداره بهزیستی گچساران گفت: هفته جهانی نابینایان و روز جهانی عصای سفید فرصت خوبی است که بتوانیم توانمند ی‌ها و قابلیت‌های نابینایان را به اطلاع مردم ومسئولین برسانیم. مروارید جنوب «سید مهران کشاورز» افزود: دیدگاه و تفکر عموم مردم نسبت به این قابلیت‌ها و توانمندی‌ها باید تغییر داده و ارتقاء ببخشیم و مشکلات نابینایان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 8155
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰

کرونا :

لزوم تغییر دیدگاه مردم نسبت به نابینایان
رئیس اداره بهزیستی گچساران گفت: هفته جهانی نابینایان و روز جهانی عصای سفید فرصت خوبی است که بتوانیم توانمند ی‌ها و قابلیت‌های نابینایان را به اطلاع مردم ومسئولین برسانیم.
مهران کشاورز
مروارید جنوب
«سید مهران کشاورز» افزود: دیدگاه و تفکر عموم مردم نسبت به این قابلیت‌ها و توانمندی‌ها باید تغییر داده و ارتقاء ببخشیم و مشکلات نابینایان را در سطح شهرستان را به مسئولین معرفی کرده تا اینکه با ارائه راهکارهای مناسب این معضلات را به حدقل برسانیم.
رئیس اداره بهزیستی گچساران اظهار کرد: این اداره ۱۷۴ نفر نابینا وکم بینا نیازمند به خدمات را شناسایی کرده و با ارائه خدمات وحمایت‌هایی لازم از این عزیزان بعمل آورد.
وی تصریح کرد: سازمان بهزیستی خدمات مختلفی از جمله خدمات مستمری، کمک هزینه تحصیلی، ازدواج، درمان ومسکن و همچنین ارائه وسایل توانبخشی و سایر خدمات را به نابینایان و معلولین ارائه می‌دهد ولی با تمامی این خدمات متاسفانه اعتبارات این اداره کافی وجوابگوی نبوده و ما دست نیاز خود را برای ارائه خدمات بهتر و بهینه بسوی سایر دستگاه‌ها و ار گان‌ها و مردم وخیرین دراز می‌کنییم تا اینکه با همت جمعی بتوانیم نیاز‌ها و خواستهای معقول و به جای این عزیزان را به حداقل رساند.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi