سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیر جدید کتابخانه‌های عمومی گچساران منصوب شد

در حکمی از سوی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد، کوروش حسنی به عنوان مدیر جدید اداره کتابخانه‌های عمومی گچساران منصوب شد. به گزارش مروارید جنوب گچساران، در حکمی از سوی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد، کوروش حسنی به عنوان مدیر جدید اداره کتابخانه‌های عمومی گچساران منصوب و جانشین سید فاضل شکرالله زاده شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 8126
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۳ - ۹:۱۰

کرونا :

مدیر جدید کتابخانه‌های عمومی گچساران منصوب شد

کورشو شکراله

در حکمی از سوی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد، کوروش حسنی به عنوان مدیر جدید اداره کتابخانه‌های عمومی گچساران منصوب شد.

کورشو شکراله

به گزارش مروارید جنوب گچساران، در حکمی از سوی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد، کوروش حسنی به عنوان مدیر جدید اداره کتابخانه‌های عمومی گچساران منصوب و جانشین سید فاضل شکرالله زاده شد.

حسنی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته روانشناسی صنعتی سازمانی بوده و مدرس دانشگاه در شهرستان‌های گچساران و باشت است.

وی هم اکنون مدیر کانون ادبی سیمرغ گچساران است.

حسنی پیش از این کارمند اداره کتابخانه‌های عمومی گچساران بوده است.

سخنرانی کوروش حسنی در مراسم تودیع و معارفه روسای کتابخانه های عمومی گچساران
بسمه تعالی
( هل یستوی الذین یعلمون و الذین لا یعلمون )
آیا کسانی که می دانند با آنها که نمی دانند برابرند؟
هرگز برابر نیستند آنها که می دانند راه زندگی را می گشایند چراغهایی هستند که در پیشاپیش بشریت راه را به آنها می نمایاند انبیا آمده اند تا مردم را بیاموزند تا مردم بدانند دانش نگهبان و نگهدارنده هستی است و خداوند دانش را نهاد تا بشر بر پایه آن زندگی کند هستی خود را نگه دارد دانش برای زندگی در این جهان و راهیابی به نور و سعادت در هردو جهان است.
راههای دانش اندوزی حواس است و نگهبان تن همین حواس است.
سه پاس تو چشم است و گوش و زبان کزاینت رسد نیک و بد بی گمان
چشم بر صفحه کتاب بر صفحه دانش می گشائیم و او به ما می گوید که را جهت گوش به کتابخوانان می گشایم بر آنهایی که راه را آموخته اند بر انبیا و بر علما و دانشمندان تا بگویند را چیست. اما همه راهها در کتاب است (ام الکتاب ) همان کتابی که ( لاریب فیه ) و هدایت است .
کتاب می خوانیم تا راه رشد از بیراهه آشکار شود کتاب همان یار مهربان در آغوش عاشقان دانش و عاشق را به آرامش رساند و پاینده و جاوید باد (کتاب)
کتابخانه : ای خانه ی کتاب خانه فرد خانه تجربه ، خانه ابتدای تاریخ تا حال آن ، خانه بزرگ انسان ، خانه مقدس ، جایگاه تو در نزد ما تا کجاست ، آیا فضای تو مطلوب است راه رسیدن به تو آسان است ، نکند تو را نمی شناسم و در گوشه ای پرتاب نموده ایم در دره ای یا در میان خاکهای غم بار
نکند کارکنان تو را ارج نمی داریم ، نکند کسانی بر تو نگهبانی می کنند که فراموش شده اند کتابداران و نگهبانان تو چگونه زندگی می کنند بر خوشی یا ناخوشی
نکند از حال تو و نگهبانانت بی خبریم ، نکند بر سر و مغز و خرد جامعه ام آگاهی آگاهی ندارم روزی مباد که به یاد تو نباشم که به تو نیاندیشم روزی مباد که به تو چشم تحسین ننگرم مباد مرا اگر بر تو نگران نیستم .
کتابخانه : ای جایگاه اندوخته های خردمندان و اندیشمندان ما می آئیم و می رویم اما تو ای محل ( الکتاب) پاینده و جاوید هستی .
با سلام و عرض و ادب و احترام به حضار گرامی :
مدیرکل محترم کتابخانه های عمومی استان سرکار خانم قربانی و آرزوی روز افزون برای ایشان
شهردار محترم که علاوه بر پشتوانه معنوی و فرهنگی رکن اصلی مالی و اقتصادی کتابخانه هستند
اعضای محترم شورای شهر که با این آگاهی که مطالعه از بهترین خدمت به شهروندان است به کتابخانه ها می نگرند.
امام جمعه محترم حجه الاسلام و المسلمین جناب آقای حجازی که با راهنمایی و ارشاد شهروندان مردم را کتاب و مطالعه می کشاند .
کتابداران که در شرایط سخت زندگی بیشتر همت خود را به خدمت بهتر به خرد و اندیشه این مردم معطوف می دارند. و می کوشند تا با همدلی جایگاه کتابخانه را در میان شهروندان به محل واقعی خود برسانند .
و همه مهمانان و مسئولین محترم نهاد های فرهنگی ، اصحاب رسانه و فرهنگ و هنر
امیدوارم به اعتمادی که مدیرکل محترم و فرماندار ارجمند به بنده داشته اند با کوشش مضاعف و و کارکرد مثبت و رو به جلو پاسخی در خور ایشان بدهم .
چشم امید من و همه همکارانم به توجه ویژه مدیرکل محترم و توانمند کتابخانه ها و فرماندار ارجمند و پرتلاش و انجمن کتابخانه های شهرستان و شهرداری و شورای شهر و همه مسئولین شهرستان است تا برای زندگی بهتر مادی و معنوی احاد اعضای این جامعه به آینده ای روشن امیدوار باشیم .
همه کمبودها و دردهای کتابخانه ها را می دانید ما راه حل ها را پیشنهاد می دهیم و با مشاوره و راهنمایی شما امید به بهبودی داریم امید به جامعه ای با مطالعه بهتر و اندیشه متعالی تر
دولت تدبیر و امید رویکردی به ارتقا سطح دانش و مطالعه جامعه دارد و نماینده مقتدر و محبوب شهرستان جناب آقای تاجگردون نیز جایگاهی درخور برای مساعدت به کتابخانه ها دارند با همه این پتانسیل های گرانبار حتما روندی رو به جلو خواهیم داشت.
از جناب آقای سیدفاضل شکراله زاده که سالها مسئول اداره کتابخانه های شهرستان بودند تشکر و قدردانی می کنم در گزارشی که ارائه دادند مطالب را فرمودند بدیهی است که ایشان از تمام توان فکری و اجرای خود برای کتابخانه های شهرستان بلکه با اجرای برنامه های استانی به کتابخانه های استان خدمات زیادی نمودند.
خدمات ایشان را ارج می نهیم و برای ایشان آرزوی توفیق و سربلندی داریم.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ا چهارشنبه , 9 مهر 1393 - 7:37

برای آقای کورش حسنی آرزوی موفقیت دارم

logo-samandehi