جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

ثبت نام کارت هوشمند ملی در گچساران آغاز شد

به گزارش  مروارید جنوب به نقل کرونا نیوز ، گرجی نژاد رئیس اداره ثبت احوال گچساران با توجه به صدور کارت هوشمند گفت: از اول مهر ماه سال جاری همزمان با سالروز شروع دفاع مقدس همشهریان عزیز می توانند صرفا با در دست داشتن شناسنامه و بدون نیاز به عکس به اداره ثبت احوال گچساران

اختصاصی کرونا

کد خبر : 8096
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۳

کرونا :

ghach00468

به گزارش  مروارید جنوب به نقل کرونا نیوز ، گرجی نژاد رئیس اداره ثبت احوال گچساران با توجه به صدور کارت هوشمند گفت: از اول مهر ماه سال جاری همزمان با سالروز شروع دفاع مقدس همشهریان عزیز می توانند صرفا با در دست داشتن شناسنامه و بدون نیاز به عکس به اداره ثبت احوال گچساران واحد صدور کارت هوشمند جهت دریافت کارت مراجعه نمایند.

وی افزود : در مرحله اول صرفا به افرادی تعلق می گیرد که تازه به سن ۱۵ سال تمام رسیده و تاکنون کارت ملی دریافت ننموده اند و شامل کسانی که کارت ملی قبلی خود را مفقود نموده ویا تغیر نام و نام خانوادگی ….. داده باشند می شود.

گرجی نژاد در خصوص وقایع چهارگانه اضافه کرد: تعداد ازدواج در شش ماهه اول سال جاری نسبت به سال گذشته چهار درصد افزایش ، طلاق یک درصد کاهش ، وفات سیزده درصد افزایش و ولادت سه درصد کاهش داشته است.

گرجی نژاد افزود : عمده دلایل فوت در شش ماهه اخیر سی و سه درصد بر اثر پیری و کهولت سن  ، بیست و یک درصد سکته قلبی و مغزی ، نه درصد بر اثر سرطان ، پنج درصد بر اثر اعتیاد ، بیست درصد بر اثر تصادف ، خودکشی و حوادث طبیعی  و دوازده درصد بر اثر بیماری می باشد.

رئیس اداره ثبت احوال گچساران در آخر افزود: با توجه به اینکه هر نوع تصمیم گیری و برنامه ریزی خرد و کلان کشوری بلاخص برنامه ریزی های اقتصادی اجتماعی و فرهنگی مستلزم داشتن آمار دقیق است و متولی آن ثیت احوال می باشد. خوشبختانه با تلاش و کوشش کارکنان ثبت احوال و همکاران سازمانها و نهادها نرخ ثبت در گچساران به نرم مورد انتظار رسیده است.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi