جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار گچساران: کنگره ملی بی بی حکیمه(س), اقتصاد گچساران را رونق می‌بخشد

 فرماندار گچساران گفت: برگزاری کنگره ملی بی بی حکیمه(س) می‌تواند سبب رونق اقتصاد شهرستان گچساران و فراهم‌شدن زمینه اشتغالزایی در آن شود. به گزارش مروارید جنوب گچساران، عبدالرحیم رحیمی شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد با تبریک هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره دلاورمردان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 7997
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۲

کرونا :

فرماندار گچساران
 فرماندار گچساران گفت: برگزاری کنگره ملی بی بی حکیمه(س) می‌تواند سبب رونق اقتصاد شهرستان گچساران و فراهم‌شدن زمینه اشتغالزایی در آن شود.

به گزارش مروارید جنوب گچساران، عبدالرحیم رحیمی شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد با تبریک هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: بر همه ما روشن بوده که عزت امروز خود را مدیون شهدا می‌دانیم آن‌ها جایگاه رفیع بسیاری نزد ما دارند.

وی با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی، جنگی به خاطر مرز و خاک نبود، افزود: عراق و متحدانش به دنبال خاک و مرز ما نبودند بلکه می‌خواستند نظام اسلامی ما را از بین ببرند.

فرماندار گچساران بیان کرد: عراق با کمک کشورهای غربی زمانی که جنگ را آغاز کردند، از همه نوع امکانات پیشرفته برخوردار بودند و امکانات روز اول و آخر کشور عراق هیچ تفاوتی نداشت.

رحیمی با اشاره به اینکه ما در زمان جنگ تحمیلی با بیشتر کشورهای جهان مقابله می‌کردیم، گفت: در زمان جنگ ما امکاناتی نداشتیم و تنها با توکل به خداوند بزرگ و تمسک به اهل بیت(ع)، توانستیم در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم.

وی تصریح کرد: الحمدالله با داشتن رهبری مقتدر و آگاه و وجود نیروهای مردمی، ما توانستیم جنگ تحمیلی را با تمام سختی‌ها پشت سر بگذرانیم و سربلند از آن بیرون بیائیم.

فرماندار گچساران به برگزاری کنگره ملی حضرت بی بی حکیمه خاتون(س) اشاره کرد و افزود: متأسفانه امام‌زاده حضرت بی بی حکیمه خاتون(س) در گچساران و استان کهگیلویه و بویراحمد بسیار مظلوم واقع شده است.

رحیمی خاطرنشان کرد: متأسفانه تاکنون حتی یک خیابان یا بلواری در گچساران و استان ما به نام این امام‌زاده نام‌گذاری نشده و من نمی‌خواهم کسی را مقصر کنم ولی این کار هنوز انجام نگرفته است.

وی با اشاره به اینکه امام‌زاده حضرت بی بی حکیمه خاتون(س) پس از حضرت معصومه از عالم‌ترین و فاضل‌ترین خواهران حضرت امام رضا(ع) بوده است، تصریح کرد: ما با برگزاری کنگره ملی این امام‌زاده چند هدف را دنبال می‌کنیم که اهداف معنوی و اقتصادی از جمله این اهداف است.

فرماندار گچساران عنوان کرد: برگزاری این کنگره ملی می‌تواند سبب رونق اقتصاد این شهرستان و فراهم‌شدن زمینه اشتغالزایی در آن شود.

رحیمی از تلاش برای کسب میزبانی جشنواره تئاتر منطقه‌ای فجر در گچساران خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم که این دوره از جشنواره تئاتر منطقه‌ای فجر به میزبانی شهرستان ما برگزار شود.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi