چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران: انجام بازی‌های خانگی تیم نفت گچساران در استادیوم شهدای صنعت نفت گچساران فراهم می‌شود

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: میزبانی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در هر شرایطی در استادیوم اختصاصی این باشگاه برگزار می‌شود. به گزارش مروارید جنوب گچساران، عباس چمنیان امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شرایط زمین چمن استادیوم نفت رو به بهبود بوده و آن

اختصاصی کرونا

کد خبر : 7992
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۵

کرونا :

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: میزبانی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در هر شرایطی در استادیوم اختصاصی این باشگاه برگزار می‌شود.

چمنیان

به گزارش مروارید جنوب گچساران، عباس چمنیان امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شرایط زمین چمن استادیوم نفت رو به بهبود بوده و آن طور که مسئولان فضای سبز نفت گچساران گزارش داده اند امکان بازی تا 12 مهرماه امکان‌پذیر است.

چمنیان بیان کرد: ما دو بازی مهم به عنوان میزبان هستیم که امتیازات این بازی‌ها برای تیم اهمیت بسیاری دارد و باید در شهر گچساران برگزار شود تا از حمایت هواداران پرشور این شهر بهره مند باشیم.

وی افزود: ما مطمئن هستیم اگر این بازی در یاسوج هم برگزار می شد مردم خونگرم و با تعصب این شهر ما را از حمایت خود بی نصیب نمی گذاشتند اما تیم فوتبال نفت گچساران نیازمند بازی در زمین خود است.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تصریح کرد: در حال حاضر تیم فوتبال نفت گچساران در شرایط بسیار خوبی از لحاظ روحی به سر می برد و چند بازی تدارکاتی اخیر بسیاری از نقاط ضعف و قوت تیم را نمایان کرده است.

چمنیان خاطرنشان کرد: تیم فوتبال نفت گچساران تمرینات سخت و مداومی را در شرایط اردویی در سه ماه اخیر انجام داده است.

وی افزود: در حال حاضر با همه مشکلاتی که در مقوله آماده نبودن زمین چمن داشتیم از آمادگی 90 درصدی برای حضور در لیگ فوتبال برخوردار هستیم.

چمنیان ابراز کرد: با تلاش‌هایی که در طی شش ماه گذشته برای اصلاح و ترمیم زمین چمن استادیوم نفت گچساران صورت گرفته شرایط برای ارائه یک بازی تماشاگر پسند فراهم شود.

وی بیان کرد: گروهی که تیم فوتبال نفت گچساران در آن قراردارد گروه بسیار سختی است و حضور دو تیم نظامی در یک گروه با توجه به جذب بازیکنان لیگ برتری که کارت معافیت آنها دچار مشکل بوده کار سایر تیم ها را دشوارتر می کند.

چمنیان با انتقاد از این‌گونه اتفاقات در فوتبال کشور تصریح کرد: در فصل جدید فوتبال نفت گچساران کار دشواری با تیم های نظامی هم گروه خود دارد که از وجود بازیکنان سرباز لیگ برتری بهره می برند می‌شوند.

وی تاکید کرد: اگر سازمان لیگ و کمیته انضباطی تدابیری برای حضور یکی از این دوتیم در یک گروه دیگر اتخاد نکنند در رقابت های لیگ یک عدالت بین گروه ها رعایت نشده است.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi