سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

ناصح فر رئیس شورا و غلامرضا شکوهی نایب رئیس شورای گچساران شد

عصر دیروز رای گیری شورای اسلامی شهر دوگنبدان انجام شد و منصور ناصح‌فر با کسب ۹ رأی موافق به عنوان رئیس چهارمین شورای اسلامی شهر دوگنبدان شد. به گزارش مروارید جنوب گچساران به نقل از خبرنما؛ به دعوت شورای شهر گچساران به جلسه می روم ، قرار است جلسه رأس ساعت ۱۷ برگزار شود. مشخص

اختصاصی کرونا

کد خبر : 7814
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۶

کرونا :

عصر دیروز رای گیری شورای اسلامی شهر دوگنبدان انجام شد و منصور ناصح‌فر با کسب ۹ رأی موافق به عنوان رئیس چهارمین شورای اسلامی شهر دوگنبدان شد.

شورا

به گزارش مروارید جنوب گچساران به نقل از خبرنما؛ به دعوت شورای شهر گچساران به جلسه می روم ، قرار است جلسه رأس ساعت ۱۷ برگزار شود. مشخص است هنوز به نتیجه نرسیده اند. هنوز بیخوابی دیشب در چشمان اونهایی که دیشب بیدار بودند کاملا مشخص است. رایزنی ها در لابی سالن ادامه داشت ، مشخص بود بر سر نایب رئیسی شورا است. خان پایه با قشقایی و رضایی و ناصح فر مشغول صحبت است. از زمزمه هایشان می شد فهمید که بحث شکوهی در میان است. هنوز کیانوش بلوطی نیامده است ، خان پایه با او تماس میگیرد هنوز خسته از جلسه دیشب است. فرزاد حیدری تازه رسید ، به اتاق دیگری می رود با قشقایی و ناصح فر صحبت می کند، دقایقی بعد حیدری به دنبال خان پایه می آید ، با او نیز صحبت می کند. اینبار به دنبال شکوهی می آیند ، فکر کنم میخواهند شکوهی را از کاندیداتوری منصرف کنند. بخشایی اسدپور را صدا میکند به بیرون از سالن می روند. رایزنی ها هنوز ادامه دارد. به اسدپور میگویم قرار بود ساعت ۵ جلسه برگزار شود الان ۲۰ دقیقه گذشته است . خلاصه همه آمدند و نشستند. اسدپور از اعضا سئوال می کندچه کسی برای ریاست شورا کاندید میشود؟ ناصح فر تنها کسی است که دستش را بالا می برد و اعلام کاندیداتوری می کند. اسدپور دوباره از اعضا سئوال می کندچه کسی برای نایب رئیسی شورا کاندید میشود؟ شکوهی و قشقایی کاندید می شوند. برای منشی شورا هیچ کس کاندید نمی شود ، فرزاد حیدری به محبوبه رضایی میگوید او هم قبول نمی کند ، فرزاد حیدری خودش کاندید میشود. بخشایی به خان پایه میگوید تا او کاندید بشود او هم قبول نمی کند. در این لحظه بخشایی گفت : منشی شورا برای مصوبات شورا مهم است من خودم کاندید می شوم. رضا قشقایی رو به فرزاد حیدری می گوید حالا تو انصراف بده. فرزاد حیدری هم دستش را بالا می برد و میگوید: من به نفع بخشایی کنار می روم . بخشایی در پاسخ حیدری گفت : شما به نفع شورا انصراف می دهید نه من. ساعت ۱۷ و ۴۰ دقیقه رای گیری ریاست شورا آغاز شد و در کمتر از پنج دقیقه پایان یافت و منصور ناصح فر با ۹ رأی به عنوان رئیس شورا انتخاب شد آقای غلامرضا شکوهی نیز با کسب پنج رأی موافق، سه رأی مخالف و یک رأی ممتنع به عنوان نایب رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان انتخاب شد. در این نشست همچنین حمید بخشایی با کسب ۹ رأی به عنوان منشی شورای اسلامی شهر دوگنبدان انتخاب شد. گفتنی است، ریاست شورای اسلامی شهر دوگنبدان در سال نخست بر عهده محمود اسدپور بود که در پایان این انتخابات از زحمات وی تقدیر و تشکر شد.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi