جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار گچساران اعلام کرد سهم گچساران از اعتبارات مناطق محروم به ۱۳۰ میلیارد ریال افزایش یافت

 فرماندار گچساران از افزایش سهم این شهرستان از اعتبارات مناطق محروم به ۱۳۰ میلیارد ریال خبر داد. به گزارش مروارید جنوب گچساران به نقل از خبرگزاری تسنیم ، عبدالرحیم رحیمی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: سهم گچساران از محل ماده ۱۸۰ ( مناطق محروم ) در سال ۹۳ که پیش از این ۱۰۷ میلیارد و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 7754
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۲

کرونا :

 فرماندار گچساران از افزایش سهم این شهرستان از اعتبارات مناطق محروم به ۱۳۰ میلیارد ریال خبر داد.

فرماندار گچساران

به گزارش مروارید جنوب گچساران به نقل از خبرگزاری تسنیم ، عبدالرحیم رحیمی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: سهم گچساران از محل ماده ۱۸۰ ( مناطق محروم ) در سال ۹۳ که پیش از این ۱۰۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تعیین شده بود، در چند روز گذشته افزایش یافت.

وی بیان کرد: اکنون سهم این شهرستان از محل اعتبارات مناطق محروم به ۱۳۰ میلیارد ریال افزایش پیدا کرده و این افزایش اعتبار می‌تواند سبب تأمین اعتبار برخی پروژه‌های عمرانی شود.

فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریالی از محل اعتبارات مناطق محروم به ادامه روند ساخت و تکمیل پروژه‌های عمرانی شهری در زمینه‌هایی هم‌چون راه‌سازی، بافت فرسوده، گازرسانی و ورزش اختصاص داده شده است.

رحیمی افزود: ۲۰ میلیارد ریال از این اعتبار به پروژه فاز دوم کمربندی و ۱۰ میلیارد ریال به بافت فرسوده گچساران اختصاص داده شده است.

وی گفت: ۱۲ میلیارد ریال از اعتبارات امسال مناطق محروم به بوستان شهدای ( گمنام ) و ۱۰ میلیارد ریال به بهسازی جاده‌های روستاهای گرمسیری اختصاص داده شده است.

فرماندار گچساران عنوان کرد: مابقی اعتبارات به سایر طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی در دست اجرا در گچساران اختصاص یافته است.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi