شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کانون‌های مساجد شهرستان گچساران ساماندهی می‌شوند

رئیس کانون‌های مساجد گچساران گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان در راستای انجام هرچه بهتر رسالت خود ساماندهی می‌شوند. به گزارش مروارید جنوب به نقل از خبرگزاری تسنیم سید نعمت الله حجازی اصل در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گچساران، اظهار کرد: در راستای نظارت هر چه بیشتر بر فعالیت کانون‌های فرهنگی و هنری

اختصاصی کرونا

کد خبر : 7682
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۷:۰۵

کرونا :

رئیس کانون‌های مساجد گچساران گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان در راستای انجام هرچه بهتر رسالت خود ساماندهی می‌شوند.

حجازی

به گزارش مروارید جنوب به نقل از خبرگزاری تسنیم سید نعمت الله حجازی اصل در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گچساران، اظهار کرد: در راستای نظارت هر چه بیشتر بر فعالیت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گچساران و تلاش در جهت برطرف شدن مشکلات آن‌ها، جلسه‌ای در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با حضور مدیران کانون‌های مساجد برگزار کردیم.

وی بیان کرد: این جلسه متناسب با ماموریت مساجد در ایفای نقش صحیح و سالم مدیریت دینی با توجه به شعار امسال رهبر معظم انقلاب با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی برگزار شد.

رئیس کانون‌های مساجد گچساران افزود: منسجم بودن و ارائه راهکار در مدیریت به روز فرهنگی و در صحنه بودن و ماندن نیروهای مسجدی به عنوان محرمان انقلاب و فرزندان پا به رکاب و معنوی مقام معظم رهبری از سوی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد از اهداف اصلی برگزاری این جلسه بود.

حجازی اصل با تأکید بر ساماندهی و پیگیری مشکلات کانون‌های مساجد گچساران، گفت: در این جلسه قرار شد که کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان در راستای انجام هر چه بهتر رسالت خود ساماندهی شوند.

وی با اشاره به اینکه اکنون ۴۴ کانون مساجد در گچساران فعالیت دارند، افزود: این کانون‌ها مشکل کمبود اعتبار و امکانات دارند و ضروری بوده که مسئولان در راستای پیگیری و برطرف شدن مشکلات این کانون‌ها تلاش کنند.

حجازی اصل با بیان اینکه کانون‌های مساجد باید منویات مقام معظم رهبری را محقق کنند، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب امسال در زمینه مسائل فرهنگی ابراز نگرانی کرده‌اند و نگرانی‌های ایشان نشان می‌دهد که ما اکنون در زمینه مسائل فرهنگی مشکلاتی داریم.

رئیس کانون‌های مساجد گچساران با تأکید بر اینکه دستگاه‌های فرهنگی باید در راستای برطرف شدن نگرانی‌هایی که رهبر انقلاب در زمینه مسائل فرهنگی دارند تلاش کنند، عنوان کرد: کانون‌های مساجد می‌توانند نقش و تأثیر بسیاری در برطرف شدن نگرانی‌های رهبرمعظم انقلاب در زمینه مسائل فرهنگی داشته باشند.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi