جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران عنوان کرد پخش روزانه ۳۵۰۰ برنامه از شبکه‌های فارسی زبان برای تضعیف بنیان خانواده‌ها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران گفت: اکنون ۱۴۶ شبکه فارسی زبان روزانه ۳۵۰۰ برنامه رایگان پخش می‌کنند تا بنیان خانواده‌های ایرانی از هم پاشیده شود. به گزارش مروارید جنوب به نقل از خبرگزاری تسنیم ، یدالله مرادی ظهر امروز پیش از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته گچساران در جمع نمازگزاران با اشاره

اختصاصی کرونا

کد خبر : 7678
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۹:۴۲

کرونا :

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران گفت: اکنون ۱۴۶ شبکه فارسی زبان روزانه ۳۵۰۰ برنامه رایگان پخش می‌کنند تا بنیان خانواده‌های ایرانی از هم پاشیده شود.

یداله مرادی

به گزارش مروارید جنوب به نقل از خبرگزاری تسنیم ، یدالله مرادی ظهر امروز پیش از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته گچساران در جمع نمازگزاران با اشاره به آسیب‌ها و مضرات ماهواره، اظهار کرد: ماهواره در دنیای امروز با عنوان‌های مختلفی هم‌چون دزد ناموس و دجال واره نام‌گذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه ماهواره یک رسانه است، بیان کرد: رسانه‌ها به سه گروه رسانه‌های نوشتاری، شنیداری و دیداری تقسیم می‌شوند و در این میان ماهواره چون یک رسانه دیداری، شنیداری محسوب می‌شود، از آن به عنوان وسیله‌ای چند رسانه‌ای نام برده می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران با بیان اینکه رسانه‌ها محصول فکر انسان و برای بهبود شرایط زندگی مردمان یک جامعه است، گفت: انسان خالق رسانه‌ها بوده ولی رسانه‌ها توانستند بر انسان‌ها حاکم و غلبه کنند.

مرادی با بیان اینکه با انقلاب صنعتی تحول عظیمی در رسانه‌ها ایجاد شد، افزود: رسانه‌ها اکنون جهان را به یک دهکده کوچک تبدیل کرده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه مدیریت ابزار باید در اختیار کسانی باشد که فرهنگ و دانش استفاده از آن را داشته باشند، تصریح کرد: در این هیاهو جامعه جهانی مدیریت رسانه به دست کسانی افتاده که نگاه آن به انسان یک نگاه مادی گرایانه است.

مرادی با اشاره به اینکه محیط الکترونیکی امروز جهان به دنبال تغییر سبک زندگی جوامع است، عنوان کرد: این محیط الکترونیکی بمباران خبری و تبلیغاتی ایجاد می‌کند تا قدرت فکر و تصمیم گیری را از انسان بگیرد.

وی تصریح کرد: اکنون ۹۰ درصد قدرت محیط الکترونیکی در اختیار یهودی‌ها بوده و یکی از یهودیان بیش از ۱۰۰ شبکه را در دنیا مدیریت می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها ماهواره را ایجاد کردند ولی آنان محدودیت‌هایی جهت استفاده از آن برای مردم خود ایجاد کرده‌اند.

مرادی گفت: اکنون ۱۴۶ شبکه فارسی زبان روزانه ۳۵۰۰ برنامه رایگان پخش می‌کنند تا بنیان خانواده‌های ایرانی از هم پاشیده شود.

وی با اشاره به اینکه ماهواره در غرب سبب بحران خانواده‌ها شده و مادران کوچک به وجود آورده است، اظهار کرد: غربی‌ها به دنبال تضعیف بنیان خانواده‌های ایرانی به وسیله ابزاری مانند ماهواره هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران تصریح کرد: هر دیشی در هر خانه‌ای سرباز نامحرمی بوده که دزدی، چند همسری و از بین بردن عفاف و حجاب را به دنبال دارد و ان شاءالله باید این سربازان را از خانه‌ها بیرون کنیم.

به گزارش تسنیم در نماز جمعه این هفته گچساران نشست روشنگری و بصیرتی با موضوع دجال واره با هدف آسیب شناسی ماهواره از سوی امور فرهنگی و اجتماعی حوزه مقاومت امام علی(ع) این شهرستان برگزار شد.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چ شنبه , 25 مرداد 1393 - 14:49

بسیار عالی

logo-samandehi