جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت نفت گچساران: زمان بیشتری برای تجهیز فرودگاه گچساران نیاز است

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: زمان بیشتری برای تجهیز فرودگاه از جمله ناوبری پرواز در شب که منتظر تأمین اعتبار آن هستیم، نیاز است. مروارید گچساران محمد باورساد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار روابط عمومی نفتگچساران در پاسخ به سئوالی مبنی بر چرایی افتتاح مجدد فرودگاه گچساران، اظهار داشت: افتتاح‌های گذشته با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 7434
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ تیر ۱۳۹۲ - ۱:۴۰

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: زمان بیشتری برای تجهیز فرودگاه از جمله ناوبری پرواز در شب که منتظر تأمین اعتبار آن هستیم، نیاز است.

مروارید گچساران

محمد باورساد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار روابط عمومی نفتگچساران در پاسخ به سئوالی مبنی بر چرایی افتتاح مجدد فرودگاه گچساران، اظهار داشت: افتتاح‌های گذشته با رعایت و مطالعه جمیع جهات نبوده است.

وی با بیان این‌که فرودگاه گچساران دارای مشکلاتی در زمینه پرواز است، افزود: عدم تعویض فیلتر تصفیه سوخت در زمان مقرر از جمله مشکلات فعلی این فرودگاه بوده که فرآیند تعویض آن دو ماه به طول می‌انجامد.

باورساد نبودن مخزن سوخت را از دیگر مشکلات کنونی فرودگاه گچساران عنوان کرد و گفت: در گذشته این فرودگاه برای مسافت‌های کوتاه و هواپیمایی فاقد موتور جت در مسافت‌های گچساران به اهواز، آغاجاری و آبادان استفاده می‌شد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با بیان این‌که با تغییر کاربری این فرودگاه، نیاز به تلاش بیشتری در راستای مجهز کردن آن وجود دارد، تصریح کرد: فرودگاه گچساران به صورت کامل تجهیز نشد البته تلاش‌هایی از جمله کم کردن ارتفاع تپه‌‌های اطراف و رفع برخی موانع انجام شد اما این تلاش‌ها به معنای کامل شدن فرودگاه برای انجام پروازگچساران به تهران نبود.

باورساد ادامه داد: فکر می‌کنم در سال‌های گذشته در افتتاح این فرودگاه عجولانه رفتار شد چراکه همه جوانب کار برای انجام پرواز فراهم نشده بود.

وی اظهار داشت: امروز نیز که این فرودگاه افتتاح مجدد شده، زمان بیشتری برای تجهیز فرودگاه از جمله ناوبری پرواز در شب که منتظر تأمین اعتبار آن هستیم، نیاز است.

برگزاری مراسم صبحگاه ورزشی
دنبال کنید

باورساد تأکید کرد: امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده و تلاش مسئولان در آینده از این توقف‌ها جلوگیری شده و حداقل در هفته دو پرواز تهران به گچساران و بالعکس را بدون وقفه در راستای خدمات‌دهی به مردم انجام دهیم

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi