پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

ملک زاده خبر داد : تمرینات تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با هدایت محمدحسین ضیایی آغاز می‌شود

گچساران-روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران : رییس امور ورزش نفت و گاز گچساران از برگزاری نخستین تمرین تیم فوتبال نفت و گاز گچساران زیرنظر سرمربی جدید خبرداد. مروارید گچساران اسکندر ملک‌زاده به خبرنگار نفت گفت: با حضور محمد حسین ضیایی سرمربی جدید تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تمرینات این تیم

اختصاصی کرونا

کد خبر : 7430
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ تیر ۱۳۹۲ - ۱:۳۷

گچساران-روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران : رییس امور ورزش نفت و گاز گچساران از برگزاری نخستین تمرین تیم فوتبال نفت و گاز گچساران زیرنظر سرمربی جدید خبرداد.

مروارید گچساران

اسکندر ملک‌زاده به خبرنگار نفت گفت: با حضور محمد حسین ضیایی سرمربی جدید تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تمرینات این تیم از عصر سه شنبه آغاز می‌شود.

ملک‌زاده افزود: طی چند روز گذشته به همراه سرمربی جدید تیم فوتبال نفت و گاز بازدیدی از محل برپایی اردوهای تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در شهرکرد و سی سخت انجام شده است.

وی بیان داشت: تمرین عصر سه شنبه تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به دلیل عدم حضور همه بازیکنان از رسمیت چندانی برخوردار نخواهد بود و فقط برای آشنایی سرمربی با بازیکنان و شرایط ورزشگاه انجام خواهدشد.

این مقام مسئول با بیان اینکه همه امکانات برای حضور مقتدرانه تیم فوتبال نفت و گاز گچساران فراهم شده است، اظهارداشت: همه شرایط برای برگزاری تمرینات تیم در محیطی آرام و به دور از حاشیه فراهم شده و سرمربی تیم در یک شرایط مطلوب سکان هدایت تیم را برعهده گرفته است.

ملک‌زاده با تاکید برلزوم جذب بازیکنان جدید برای تیم فوتبال نفت و گاز گچساران بیان داشت: انتخاب بازیکنان جدید و کادر فنی با اولویت استفاده از بازیکنان و کادر فنی بومی مورد نظر باشگاه نفت و گاز گچساران است.

رییس امور ورزش نفت و گازگچساران بیان داشت: مذاکراتی برای جذب بازیکنان جدید با سرمربی تیم صورت گرفته است که در صورت تصویب نهایی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی یادآور شد: برای افزایش آمادگی تیم و قرارگرفتن در یک شرایط مطلوب اردوهایی برای این تیم درشهرهای شهرکردوسی سخت درنظرگرفته شده است که بابرنامه‌ریزی کادر فنی برگزار خواهد شد.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi