جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

افتتاحی دوباره با پرواز آسمان

بعد از اینکه پرواز های همدلی هواپیمایی نفت تعطیل شد این پرواز ها دوباره با هواپیمایی آسمان از سر گرفته شد. پرویز مددی به گزارش مروارید گچساران صبح امروز با پرواز هواپیمایی آسمان از تهران به گچساران و بالعکس فرودگاه گچساران دوباره شاهد این پرواز ها خواهد بود. فرماندار گچساران با اشاره به تعطیلی پرواز

اختصاصی کرونا

کد خبر : 7424
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ تیر ۱۳۹۲ - ۱:۲۳

کرونا :

بعد از اینکه پرواز های همدلی هواپیمایی نفت تعطیل شد این پرواز ها دوباره با هواپیمایی آسمان از سر گرفته شد.

افتتاحی دوباره با پرواز آسمان 3

پرویز مددی

به گزارش مروارید گچساران صبح امروز با پرواز هواپیمایی آسمان از تهران به گچساران و بالعکس فرودگاه گچساران دوباره شاهد این پرواز ها خواهد بود.

فرماندار گچساران با اشاره به تعطیلی پرواز های هواپیمایی نفت گفت: با توجه به عدم استقبال از خرید بلیط و تکمیل نبودن صندلی های هواپیمایی نفت این شرکت قرارداد خود را لغو نمود.

محمد شفیعی در خصوص تکمیل نمودن و فروش بلیط هواپیمایی آسمان گفت : با تعاملی که با مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران به عمل آمد قرار شد تا دوماه آینده نسبت به خرید ۱۰ الی ۱۵ بلیط توسط این شرکت انجام گیرد .

مدیر عامل شرکت هواپیمایی آسمان در آئین افتتاح دوباره این فرودگاه گفت: امیدواریم که این پرواز ها با همکاری مردم و شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران کما فی السابق هفته ای دوبار انجام شود.

عباس رحمتیان گچساران را دارای مردمانی خون گرم دانست و گفت : انشا الله با این گرمی استقبال این پروازها برای همیشمه روزی دوبار نه هفته ای دوبار انجام گیرد.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi