جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

۳۰۰۰ میلیاردریال اعتبار برای کاهش اثرات آلودگی هوای کشور اختصاص یافت

گچساران – نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: سه هزار میلیارد ریال اعتبار از محل بودجه سال ۹۲ برای کاهش اثرات آلودگی هوای کشور اختصاص یافت. مروارید گچساران به گزارش مروارید گچساران به نقل از ایرنا غلامرضا تاجگردون با اشاره به تاثیر منفی آلودگی هوا بر سلامت ، زندگی و فعالیت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 7420
تاریخ انتشار : شنبه ۱ تیر ۱۳۹۲ - ۱:۱۷

گچساران – نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: سه هزار میلیارد ریال اعتبار از محل بودجه سال ۹۲ برای کاهش اثرات آلودگی هوای کشور اختصاص یافت.

مروارید گچساران

به گزارش مروارید گچساران به نقل از ایرنا غلامرضا تاجگردون با اشاره به تاثیر منفی آلودگی هوا بر سلامت ، زندگی و فعالیت مردم و تولیدات کشاورزی ابراز امیدواری کرد: با این میزان اعتبار بتوان گام مهمی در کاهش اثرات آلودگی هوا قبل از رسیدن به مرزهای کشور برداشت.
وی مهار ریز گردهای موجود در هوا را علاوه بر اختصاص بودجه مستلزم همکاری کشورهای همسایه و مدیریت بخش های مختلف کشور دانست.
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی همچنین از اختصاص دو هزار میلیارد ریال اعتبار برای پرداخت پاداش خدمت کارکنان دولت در مناطق محروم و یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال برای نوسازی و تکمیل طرح های نیمه تمام مساجد کشور در بودجه ۹۲ کشور خبر داد.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi