جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

چطور با سئو سایت فروش شبانه روزی داشته باشیم؟

چطور با سئو سایت فروش شبانه روزی داشته باشیم؟ با داشتن یک سایت می‌توانید به کسب‌وکار خود رونق دهید و از این طریق کسب درآمد و سود بسیاری را برای خود داشته باشید. اما داشتن سایت به‌تنهایی برای ا...

اختصاصی کرونا

کد خبر : 71994
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱

کرونا :

چطور با سئو سایت فروش شبانه روزی داشته باشیم؟

چطور با سئو سایت فروش شبانه روزی داشته باشیم؟

با داشتن یک سایت می‌توانید به کسب‌وکار خود رونق دهید و از این طریق کسب درآمد و سود بسیاری را برای خود داشته باشید. اما داشتن سایت به‌تنهایی برای افزایش درآمد کافی است؟ یا باید در کنار داشتن سایت، اقدامات دیگری همانند سئو سایت انجام شود؟

طبیعتاً اگر داشتن سایت به‌تنهایی برای کسب درآمد از فعالیت‌های اینترنتی کافی بود، در حال حاضر تمامی کسب‌وکارهای موجود در فضای اینترنت، پولشان در حال بالا زدن از پارو بود. اما چه چیزی باعث تفاوت فروش محصول به‌صورت شبانه‌روزی یا فروش سطح صفر در اینترنت می‌شود؟ در ادامه به این موضوع می‌پردازیم که سئو سایت چه تاثیری بر فروش شبانه‌روزی سایت دارد.

چطور با سئو سایت فروش شبانه روزی داشته باشیم؟

فروش با سئو یا بدون سئو؟!

سئو سایت مهم‌ترین و بهترین عاملی است که می‌توان از آن برای گسترش یک کسب‌وکار اینترنتی استفاده کرد تا فروش محصول و ارائه خدمات آن سایت را به‌صورت شبانه‌روزی در آورد. اما چگونه می‌توان از سئو برای افزایش فروش محصول استفاده کرد؟

فرض کنید شما یک فروشگاهی دارید که در آن لباس می‌فروشید. اگر هیچ‌کس از وجود همچنین فروشگاهی اطلاعی نداشته باشد، چطور قرار است اجناس شما به فروش برسد؟ یا اگر هیچ‌کس شما و فروشگاه شما را نشناسد، چطور قرار است برای خرید لباس به سراغ شما بیایند؟ این شرایطی است که حتی اگر شما بهترین لباس با بهترین جنس را هم برای فروش داشته باشید، مشتری شما را نشناسد و اطلاعی از وجود کسب‌وکار شما نداشته باشد، پا در فروشگاه شما نمی‌گذارد. انگار که شما و کسب‌وکارتان وجود ندارید یا نامرئی هستید!

بنابراین می‌توان گفت که سئو برای شناساندن کسب‌وکار اینترنتی و سایت به کاربر اهمیت بسیار زیادی دارد. برای مثال کسب‌وکارهای اینترنتی مانند دیجی‌کالا، ایمالز یا ترب فروششان را چگونه انجام می‌دهند که از برترین فروشگاه‌های اینترنتی ایران به‌حساب می‌آیند؟ واضح است! همه کسب‌وکارهای اینترنتی یک وب‌سایت دارند که به کمک سئو کردن آن در نتایج جستجو قرار می‌گیرند و فروششان را انجام می‌دهند. این یعنی بهینه‌سازی و سئو سایت نه‌تنها می‌تواند به فروش محصولات یا خدمات شما کمک کند، بلکه می‌تواند شما را به اولین‌های بازارتان تبدیل کند.

سئو یار همیشگی و سودآور سایت است یا ضرر رسان؟!

درآمد نجومی با سئو سایت!

زمانی که برای سایت شما فرایند سئو و بهینه‌سازی به‌صورت درست و با یک استراتژی صحیح انجام شود، کلمات کلیدی سایت شما رتبه خوبی در گوگل می‌گیرند؛ بنابراین اگر کاربر آن کلمات کلیدی را در گوگل و سایر موتورهای جستجو سرچ کند، سایت شما در صفحات و نتایج اولیه گوگل به کاربر نمایش داده می‌شود که همین موضوع سبب می‌شود کاربر برای رفع نیازش وارد سایت شما شود و در آن زمان، این شما هستید که می‌توانید با تولید محتوای خوب و باکیفیت کاربر را به مشتری سایت خود تبدیل کنید و از طریق فروش شبانه‌روزی، درآمد سایتتان را با سئو نجومی کنید. اما علاوه بر کسب درآمد از طریق سئو، چه مزایای دیگری را می‌توان به دست آورد؟

اطلاعیه هیات مرکزی نظارت بر انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی
دنبال کنید

سئو یار همیشگی و سودآور سایت است یا ضرر رسان؟!

اگر بهینه‌سازی سایت به‌صورت اصولی انجام شود، علاوه بر به‌دست‌آوردن فروش شبانه‌روزی برای سایت، می‌توان مزایای دیگری نیز به دست آورد که همه آن‌ها سبب گسترش و پیشرفت در کسب‌وکار می‌شوند.

 

۱.قایقی برای پاروزدن پول

رایج‌ترین انتظاری که ما از سئو و بهینه‌سازی سایت داریم، افزایش درآمد ما از طریق سایت است که به‌خوبی از پس انجام این مسئولیت برمی‌آید. به‌طوری‌که درآمد حاصل از سایت شما می‌تواند با بهترین فروشگاه‌های نقاط شهر هم برابری کند.

 

۲.کندوی عسل برای جذب زنبور

علاوه بر فروش شبانه‌روزی از سئو سایت یکی دیگر از مزایای آن، این است که ما نه‌تنها می‌توانیم یک محصول را به فروش بالا برسانیم، بلکه می‌توانیم برای تمامی محصولات و خدماتمان، مشتری جذب کنیم و در تمامی عرصه‌های کسب‌وکارمان موفق باشیم.

 

۳.تبدیل دیدار به خریدار

با داشتن یک سایت و انجام فرایند سئو و بهینه‌سازی آن می‌توان کاربر را به مشتری تبدیل کرد. چرا که کاربر زمانی وارد سایت شما می‌شود که احساس نیاز کرده و برای رفع نیاز خود اقدامی انجام داده است، بنابراین به‌راحتی می‌توان آن را به مشتری و خریدکننده تبدیل کرد.

 

۴. به‌چشم‌آمدن کسب‌وکار

به‌وسیله دیده‌شدن مداوم شما در لینک‌های اول گوگل یا حداقل صفحه اول نتایج جستجو، شما تبدیل به یک کسب‌وکار با نام. آوازه آشنا تبدیل می‌شوید که کاربران و مخاطبان خیلی راحت‌تر از سایر رقبا به شما اعتماد می‌کنند. در واقع به کمک سئو شما به یک برند معتبر تبدیل می‌شوید.

۵.ایجاد لبخند بر چهره

با سئو و بهینه‌سازی سایت خود، می‌توانید نیاز کاربر و مشتری خود را بر طرف کنید و از این طریق، رضایت مشتری را جلب کنید. چرا که کاربران اینترنتی با امکانات سایت می‌توانند در منزل یا محل کارشان بدون هیچ عجله‌ای و سر حوصله، هم درباره محصول یا خدمات مورد نیازشان تحقیق کنند و هم بادقت بیشتر، انتخاب بهتری داشته باشند.

برگزاری همایش مشترک ائمه جماعات،هیئت امناء،خادمین،فرماندهان پایگاه ها ،حوزه و مسئولین محلی برای رسیدگی به مشکلات در شهرستان هشترود
دنبال کنید

 

۶.ایجاد سروصدا و به پا کردن غوغا

زمانی که یک کاربر از سایت شما خریدی انجام دهد و نیازش رفع شود، شما علاوه بر اینکه رضایت آن مشتری را جلب کرده‌اید، تبلیغاتی هم برای کسب‌وکار خود ایجاد کرده‌اید. چرا که آن مشتری، شما و کسب‌وکارتان را به کاربران دیگر هم معرفی می‌کند و از این طریق می‌توانید مشتری‌های بسیار دیگری را جذب کنید.

اما چگونه می‌توان سئو و بهینه‌سازی سایت را به‌گونه‌ای انجام داد که باعث ایجاد فروش شبانه‌روزی شود؟

چطور سایت خود را به دستگاه تولید اسکناس تبدیل کنیم؟

چطور سایت خود را به دستگاه تولید اسکناس تبدیل کنیم؟

همان‌طور که گفته شد برای ایجاد فروش شبانه‌روزی برای سایت باید از سئو سایت استفاده کرد، اما نکته مهم این است که چگونه فرایند بهینه‌سازی و سئو سایت را انجام دهیم تا سایتمان به یک بانک مرکزی تبدیل شود؟ باید بدانید که این مرحله فقط تکنیک‌های سئو است که تنها و تنها باید به‌صورت صحیح و همراه با یک استراتژی درست در مسیر هدف انجام شود تا به نتیجه دلخواه و مطلوب برسد؛ بنابراین برای رسیدن به مرحله گسترش کسب‌وکار این نکات و تکنیک‌های سئو را رعایت کنید:

۱. ایجاد ساختار و معماری اطلاعات

۲. هر URL فقط برای یک کلمه کلیدی باشد

۳. مدیریت کلمات کلیدی هر صفحه

۴. دسته‌بندی‌ها و برچسب‌ها

۵. حتماً از بخش وبلاگ سایت استفاده کنید

۶. همیشه رقبای خود را آنالیز کنید

۷. از قدرت ویدئو استفاده کنید

۸. نوشتن متن مناسب توضیحات

۹. بررسی لینک‌های شکسته

۱۰. فعالیت بر روی برند (برندسازی)

 

سخن آخر

برای آن که بتوانید کسب‌وکار اینترنتی خود را گسترش دهید و فروش محصولات و کالاها، همچنین ارائه خدمات در زمینه کاری خودتان را افزایش دهید و از این روش، درآمد و سود بسیاری را به دست آورید، سایت خود را سئو و بهینه‌سازی کنید.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

mahdi سه شنبه , 15 شهریور 1401 - 12:49

با توجه به زمان طولانی جواب دهی سئو سایت به نظر شما بهتره روی سئو سایتمون کارکنیم یا از تبلیغات ppc استفاده کنیم؟

کانون رسانه و نمونه اخبار چهارشنبه , 16 شهریور 1401 - 20:30

هر کدام مزایای خودش رو داره
ولی به نظر ما روی هر دو همزمان کار کنید تاثیر بهتری خواهید گرفت

logo-samandehi