سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

خراسان‌شمالی در حال عبور از پیک ششم کرونا است

سیدجواد پورنقی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد، اظهار کرد: یکی از دستاوردهای مهمی که در دوران کرونا با تمام مشکلات موجود بدست آمد، ارتقای اعتماد عمومی و احیای سرمایه اجتماعی نسبت به حوزه سلامت بود. وی گفت: همراهی مردم و اعتماد آنان به خدمتگزاران نظام سلامت، ارتباط بین

اختصاصی کرونا

کد خبر : 69701
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴

کرونا :

خراسان‌شمالی در حال عبور از پیک ششم کرونا است

سیدجواد پورنقی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد، اظهار کرد: یکی از دستاوردهای مهمی که در دوران کرونا با تمام مشکلات موجود بدست آمد، ارتقای اعتماد عمومی و احیای سرمایه اجتماعی نسبت به حوزه سلامت بود.

وی گفت: همراهی مردم و اعتماد آنان به خدمتگزاران نظام سلامت، ارتباط بین بخشی و فداکاری های مدافعان سلامت سبب کسب افتخار برای نظام مقدس جمهوری اسلامی در زمینه مقابله با ویروس کرونا شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: در حالی که هنوز بسیاری از کشورهای دنیا در بحران کرونا هستند اما اکنون ما شاهد گذر کشور و به تبع آن، استان از پیک ششم کرونا هستیم، این مهم بیش از پیش ثابت کرد که مردم در یک جامعه بهم پیوسته و با هر جایگاه و تخصص و تفکری، در میدان همدلی حضور دارند و نظام را بیمه کردند.

پورنقی با اشاره به تحریم‌ها و موانعی که مراکز بین‌المللی در مقابل نظام سلامت ایران در مسیر ارائه دستاوردها و افتخارات ایجاد می‌کند، عنوان کرد: با وجود تمام این سختی‌ها باز هم توانستیم در جریان مقابله با کرونا در بین بسیاری از کشورهای مدعی، سربلند شویم.

وی با بیان اینکه وظیفه خود می‌دانیم که از همراهی مردم و تمام خدمتگزارانی که در دستیابی به این مهم نقش داشتند، تقدیر کنیم، افزود: همکاران معاونت بهداشت دانشگاه طی سالیان متمادی در این حوزه تلاش و افتخاراتی را کسب کردند که قدردان این زحمات هستیم.

انتهای پیام/آ


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi