چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

اردوی جهادی دانشجویان خبرگزاری فارس در حاشیه‌های تهران

به گزارش خبرنگار گروه جامعه کرونا ، کانون فرهنگی دانشجویی شهید دیالمه، در راستای خدمت به محرومان یکی از مناطق حاشیه تهران اقدام به برگزاری اردوی جهادی با محوریت فرهنگ و رسانه کرده است. این برنامه با همت اعضای این کانون و حضور پرشور تعدادی از دانشجویان دانشکده رسانه فارس درحاشیه منطقه ۱۸تهران و بخش

اختصاصی کرونا

کد خبر : 69518
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶

کرونا :

اردوی جهادی دانشجویان خبرگزاری فارس در حاشیه‌های تهران

به گزارش خبرنگار گروه جامعه کرونا ، کانون فرهنگی دانشجویی شهید دیالمه، در راستای خدمت به محرومان یکی از مناطق حاشیه تهران اقدام به برگزاری اردوی جهادی با محوریت فرهنگ و رسانه کرده است. این برنامه با همت اعضای این کانون و حضور پرشور تعدادی از دانشجویان دانشکده رسانه فارس درحاشیه منطقه ۱۸تهران و بخش محروم شمس آباد (کوره آجرپزی) در دو بخش فرهنگی و رسانه برگزار شد.

در هر کدام از کوره های آجرپزی این منطقه ۴۰تا ۵۰ خانوار محروم در شرایط سخت با حداقل امکانات رفاهی زندگی می‌کنند و از کشورهای افغانستان، پاکستان، هندوستان و همچنین استان سیستان و بلوچستان ، به حاشیه شهر تهران کوچ کرده اند.

 علی طارمی مدیر کانون فرهنگی شهید دیالمه هدف از برگزاری این اردوی جهادی علاوه بر کمک معیشتی به افراد محروم این مناطق، شناساندن و اطلاع رسانی مشکلات مردم محروم این مناطق به مسئولان و متصدیان امور رفاهی و فرهنگی کشور در راستای حل مشکلات این مناطق می باشد.وی یادآور شد در این برنامه معاونت سازندگی سپاه محمدرسول الله تهران ، شهرداری منطقه ۱۸تهران وگروه جهادی رسول مهر نیز همکاری داشته اند.

برگزاری برنامه های متنوع و شاد برای کودکان از جمله مسابقه نقاشی ، مهدکودک صحرایی ، اهدای بسته های عیدانه روز پدر، برپایی ایستگاه صلواتی با پذیرایی قهوه و چای، میز خدمت پزشکی ، توزیع غذای و بسته های معیشتی ویژه بین خانواده های محروم این منطقه  از دیگر برنامه های انجام شده توسط این گروه جهادی است.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi