جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

ساخت بیمارستان صحرایی و اتاق ایزوله با اسپیس فریم

بیمارستان صحرایی اصطلاحی است که چندان حس خوبی به انسان نمی‌دهد اما به ناچار آشنایی با آن اهمیت بسیار زیادی دارد. هر چند احداث یک بیمارستان صحرایی با سازه‌های آماده با سرعت نسبتا زیادی صورت می‌گیرد اما سختی‌ها و مشکلات خاص خود را دارد. آنچه در احداث بیمارستان صحرایی اهمیت دارد، شباهت ساختار و امکانات نسبی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 69509
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰

کرونا :

ساخت بیمارستان صحرایی و اتاق ایزوله با اسپیس فریم

بیمارستان صحرایی اصطلاحی است که چندان حس خوبی به انسان نمی‌دهد اما به ناچار آشنایی با آن اهمیت بسیار زیادی دارد. هر چند احداث یک بیمارستان صحرایی با سازه‌های آماده با سرعت نسبتا زیادی صورت می‌گیرد اما سختی‌ها و مشکلات خاص خود را دارد. آنچه در احداث بیمارستان صحرایی اهمیت دارد، شباهت ساختار و امکانات نسبی آن با بیمارستان معمولی در سطح شهرهاست. با این وجود چنین چیزی با سازه‌های قدیمی امکان‌پذیر نیست. این در حالی است که ساخت بیمارستان صحرایی با اسپیس فریم تمامی مشکلاتی که سازه‌های پیش ساخته قدیمی برای احداث بیمارستان صحرایی داشتند را برطرف نموده است. احتمالا تاکنون سازه اسپیس فریم را در ساخت غرفه‌های نمایشگاهی دیده‌اید اما ممکن است این سازه را تحت عنوان اسپیس نشناسید. ساخت بیمارستان صحرایی با سازه اسپیس فریم مزایای بسیاری دارد که در ادامه راجع به آن صحبت خواهیم کرد.

ساخت بیمارستان صحرایی و اتاق ایزوله با اسپیس فریم 5

اسپیس فریم چیست؟
قبل از هر چیزی لازم است با سازه اسپیس آشنا شوید. سازه‌های اسپیس یا اسپیس فریم سازه‌هایی هستند که غالبا در ساخت نمایشگاه‌ها و غرفه‌ها استفاده می‌شوند. به همین دلیل جزو تجهیزات نمایشگاهی دسته بندی می‌شوند. اسپیس‌ها در واقع فرم‌های هندسی هستند که با اتصال به یکدیگر نیرویی که توسط وزن سازه بر آن‌ها وارد می‌شود را تقسیم کرده و سازه‌ای بسیار مستحکم را تشکیل می‌دهند. اسپیس فریم در لغت به معنی سازه فضایی است. از آنجا که اشکال هندسی این سازه شبیه به ساختار مولکولی است، می‌توان این معنا را به آن نسبت داد. مزیت‌های قابل توجه اسپیس سبب شده استفاده از آن در ساخت غرفه‌های نمایشگاهی و تبلیغاتی قوت بیشتری بگیرد. استفاده از این سازه به کاربران امکان می‌دهد که طرح‌های دلخواه خود را در دکوراسیون داخلی غرفه سازی ایجاد کرده و جلوه زیبایی به آن ببخشند. این روزها استفاده از اسپیس‌ها در ساخت بیمارستان صحرایی و اتاق ایزوله به شدت مورد توجه قرار می‌گیرد.‌
احداث بیمارستان صحرایی
کاربری متنوع اسپیس فریم و مزیت‌های قابل توجه آن از جمله نصب سریع و راحت، حمل آسان، تنوع طراحی، عدم محدودیت در اجرا و غیره سبب شده این سازه برای کاربردهای ویژه‌تری مانند احداث بیمارستان صحرایی یک گزینه ایده آل به نظر برسد. ساخت بیمارستان صحرایی با سازه اسپیس فریم، روش‌های قدیمی ساخت آن را منسوخ کرده است. کاربران می‌توانند بسته به هدف و نوع کاربری، این سازه را در ابعاد و اندازه‌های مختلف اجرا کنند. به عبارتی می‌توان با توجه به شرایط و نیاز به استفاده از بیمارستان صحرایی، با کوچک و بزرگ کردن فریم‌ها سازه‌هایی با اندازه‌های مختلف را در کمترین زمان ممکن پیاده سازی کرد. علاوه بر این که این سازه‌ها سرعت اجرای بالایی دارند، این امکان را برای کاربران آن فراهم می‌سازنند که بتوانند با طراحی دلخواه فریم‌ها، بخش‌های مختلف یک بیمارستان معمولی را تشکیل دهند.

یک روحانی از انتخاب یکجانبه اعضا هیئت برگزاری انتخابات،بیانیه ای اعتراضی صادر کرد
دنبال کنید

به این ترتیب می‌توان با استفاده از اسپیس فریم و عدم محدودیت در ساخت، اتاق ایزوله، اتاق عمل، راهرو و اتاق ریکاوری برای قرار دادن تخت را در یک بیمارستان صحرایی داشت. احداث چنین بیمارستانی گذشته از این که محدودیتی در ساخت ندارد، از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می‌باشد. برای ساخت بیمارستان صحرایی تنها کافی است یک نقشه برای تعیین ابعاد مورد نیاز طراحی کنید. پس از آن می‌توانید اسپیس فریم‌ها را در هر شرایط آب و هوایی با ایمنی بالا نصب و اجرا کنید. مهم‌تر از آن این است که می‌توانید از تجهیزات برقی نیز در فضای داخلی سازه اسپیس استفاده کنید. برای ساخت بیمارستان صحرایی با سازه اسپیس فریم می‌توان استندهای نمایشگاهی را برای شکل‌گیری اتاق‌ها به کار برد. استفاده از استندهای نمایشگاهی به همراه اسپیس فریم امکان ایجاد فضای کنترل شده برای بخش‌های مختلف بیمارستان صحرایی را فراهم می‌سازد.
مهم‌ترین مزیت این نوع بیمارستان این است که به راحتی می‌توانید ابعاد و اندازه آن را تغییر داده و یا فریم‌ها را از هم باز کرده و در مکان دیگر اجرا کنید. در گذشته برای حمل بیمارستان‌های سیار از تریلی استفاده می‌کردند. این در حالی است که امروزه با استفاده اسپیس فریم و جدا کردن اتصالات آن می‌توان در سریع‌ترین زمان ممکن، سازه را انتقال داده و در جای دیگری نصب کرد. هر چند امکان جا به جایی سازه اسپیس برای ساخت یک بیمارستان صحرایی سیار وجود دارد اما کاربرد این سازه‌ها به قدری وسیع است که حتی به جا به جا کردن بیمارستان صحرایی نیازی نیست.

همایش مشترک فرماندهان پایگاه وهیئت امنای مساجد وائمه جماعات پایگاههای تابعه حوزه شهدای خواجه سپاه ناحیه هریس برگزار شد
دنبال کنید

ساخت بیمارستان صحرایی و اتاق ایزوله با اسپیس فریم 6
اجاره اسپیس
همانطور که گفتیم احداث بیمارستان صحرایی با سازه اسپیس فریم بدون محدودیت انجام می‌شود. بنابراین شما می‌توانید تجهیزات سازه اسپیس را اجاره کنید. به این ترتیب پس از اتمام زمان کاربری می‌توان سازه اسپیس را جدا کرده و در جای دیگر برای کاربری دیگری مورد استفاده قرار داد. اجاره اسپیس فریم نسبت به خرید آن مزایای بسیاری به همراه دارد. علاوه بر این که اجاره این سازه‌ها از لحاظ اقتصادی به صرفه‌تر است، نیازی به فضای نگهداری آن‌ها نیست و گزینه‌های انتخابی متنوعی برای ساخت بیمارستان با فضای مختلف پیش روی شما است.‌ با وجود تمام مزایا اجاره اسپیس شرایط خاص خود را دارد. اسپیس فریم نیز مانند هر وسیله اجاره‌ای دیگر باید هنگام تحویل و دریافت، تست شده و سلامت اجزای آن تأیید گردد.
ساخت بیمارستان صحرایی و اتاق ایزوله با اسپیس فریم 7
شرایط اجاره اسپیس برای زمانی مناسب است که برای مدت محدودی به راه اندازی بیمارستان صحرایی نیاز است. بنابراین اگر هدف از ساخت بیمارستان صحرایی با سازه اسپیس فریم، استفاده طولانی مدت است، هزینه اجاره آن با هزینه خرید اسپیس چندان تفاوتی ندارد. در این شرایط خرید اسپیس به صرفه‌تر خواهد بود. اگر به فکر خرید این سازه هستید، بهتر است یک مرکز فروش معتبر را انتخاب کنید، چون در حوزه فروش این تجهیزات نیز امکان تقلب وجود دارد و برخی از تولیدکنندگان و فروشندگان با تولید و عرضه تجهیزات نامرغوب، ایمنی این سازه‌ها را به شدت کاهش می‌دهند.
فروش اسپیس فریم در اسپیس سازان
اسپیس سازان بزرگ‌ترین تولیدکننده اسپیس فریم در کشور است و این محصول را با قیمت بسیار ارزان تولید می‌کند‌. این شرکت علاوه بر فروش اسپیس و اجاره اسپیس فریم، خدمات ساخت بیمارستان صحرایی با سازه اسپیس فریم و ساخت غرفه‌های نمایشگاهی را نیز ارائه می‌دهد.‌ تجهیزات تولید شده در این شرکت از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و با اصول مهندسی ساخته شده‌اند. شما می‌توانید برای خرید سازه اسپیس از طریق لینک زیر وارد سایت اسپیس سازان شوید.
https://www.spacesazan.com/

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi