شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

اقدام جالب توجه از فرماندار دنا/شورای اداری به دهستان کریک رفت

به گزارش کرونا از سی‌سخت، فرماندار دنا به همراه امام جمعه شهر سی‌سخت با سفر به روستاهای شهرستان دنا خواستار تشکیل جلسه شورای اداری در روستاها شدند. درخشان‌زاده در جمع اهالی دهستان کریک اظهار داشت: مفتخر به پوشیدن لباس خدمت‌گذاری مردم دنا هستیم و شورای اداری فعالیت و جلسات خود را به صورت مستمر در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 69458
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰

کرونا :

اقدام جالب توجه از فرماندار دنا/شورای اداری به دهستان کریک رفت

به گزارش کرونا از سی‌سخت، فرماندار دنا به همراه امام جمعه شهر سی‌سخت با سفر به روستاهای شهرستان دنا خواستار تشکیل جلسه شورای اداری در روستاها شدند.

درخشان‌زاده در جمع اهالی دهستان کریک اظهار داشت: مفتخر به پوشیدن لباس خدمت‌گذاری مردم دنا هستیم و شورای اداری فعالیت و جلسات خود را به صورت مستمر در کنار مردم برگزار خواهد کرد.

فرماندار دنا در ادامه دیدار چهره به چهره با مردم دهستان کریک از توابع بخش مرکزی دنا گفت: نام کریک برای همه آشناست ماسوله جنوب ایران نیاز است در امر ساماندهی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

 وی تصریح کرد: برگزاری شورای اداری در روستاها ابتکاری برای خدمت بیشتر به روستائیان است که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی و خدمات رسان در روستاها، مسائل و مشکلات روستاییان توسط مردم و نمایندگان مردم بیان و مصوباتی پیرامون رفع مشکلات ارائه می شود.

فرماندار دنا گفت: نمای ماسوله جنوب در حال حاضر با توجه به  ساخت و سازها تغییر پیدا نموده که این خود نوعی هشدار نسبت به فراموش شدن کریک قدیم است که در این خصوص همه دستگاههای مرتبط از جمله میراث فرهنگی و بنیاد مسکن باید در کنار مردم با نظارت بخشدار مرکزی فرم و فضای ظاهری ساخت و سازها طوری طراحی گردد که شاهد جذب توریست و درآمد بهتر با ورود گردشگران به کریک باشیم.

درخشان زاده گفت: خدمات قابل توجهی در حوزه کشاورزی، باغداری برق رسانی، بنیاد مسکن صورت گرفته این عملکردها با رضایت نسبی مردم همراه بوده و نیاز است ادامه فعالیت ها با حرکت های جهادی با سرعت بیشتر ادامه داده شود.

دستگیری قاتل رئیس پلیس مواد مخدر مرزبانی هرمزگان در گچساران
دنبال کنید

مصباح‌نژاد امام جمعه شهر سی سخت هم در جمع اهالی کل کل عباس آباد کریک اظهار داشت: ابتکار عمل فرماندار دنا قابل وضف است چرا که برگزاری جلسه شورای اداری در روستاها می تواند بخش عظیمی از مشکلات روستائیان را حل و فصل کند و زودتر به نتیجه برساند.

مصباح نژاد گفت: جمهوری اسلامی یعنی خدمت کردن به مردم و مسئول باید شرایط پاسخگویی به مطالبات مردم را فراهم کند.

وی افزود: حضور شورای اداری دنا در بین مردم نوعی حرکت جهادی است و مدیر حکومت اسلامی پشت میز نشستن را وظیفه خود ندانسته بلکه انگیزه و دغدغه کار دارن و همین باعث اعتماد مردم به آنها شده است

درخواست‌های اهالی امیرآباد از فرماندار و اعضای شورای اداری دنا

در این دیدار مردم امیرآباد درخواست‌هایی داشتند که از جمله عدم توسعه روستا به دلیل ممانعت منابع طبیعی و تغییر کاربری ساخت و ساز و لزوم ساماندهی طرح هادی معابر روستایی بود.

درخواست‌های اهالی روستای حسن آباد کریک از فرماندار و اعضای شورای اداری دنا  

ساماندهی جداول و کانال کشاورزی به دلیل صعب العبور بودن و همچنین تاسیس دهیاری از جمله درخواست‌های درخواست اهالی روستای حسن آباد کریک از فرماندار بود.

درخواست اهالی روستای مرکزی کریک از فرماندار دنا و اعضای شورای اداری دنا

افزایش اعتبارات حوزه گردشگری در راستای تقویت زیر ساخت فرهنگی مناسب؛ همکاری شرکت بهره برداری  امور آب در حاشیه رودخانه وسط روستا، اجرای زیرگذر در مسیر جاده سراسری و آسفالت معابر روستا از جمله درخواست‌های اهالی روستای مرکزی کریک.

درخواست‌های اهالی روستای کل کل عباس آباد کریک 

 عدم انجام زیرسازی و آسفالت بخشی از روستا (دم نسه) توسط بنیاد مسکن، نبود روشنایی وضعیف بودن برق بخشی از روستا(دم نسه)، فرسوده بودن جدول آب کشاورزی روستا، مشکل آب آشامیدنی و نبود آب در بخش دومی از روستا به دلیل باریک و فرسوده بودن شبکه آب رسانی از جمله درخواست‌های اهالی روستای کل کل عباس آباد کریک بود.

رئیس جدید بیمه سلامت گچساران معرفی شد
دنبال کنید

درخواست اهالی روستای معصوم آباد از فرماندار دنا 

باز گشایی ورودی روستا و همچنین جدول گذاری و آسفالت تل رزی معصوم آباد از جمله درخواست اهالی روستای معصوم آباد از فرماندار دنا بود.

اقدام جالب توجه از فرماندار دنا/شورای اداری به دهستان کریک رفت 7

اقدام جالب توجه از فرماندار دنا/شورای اداری به دهستان کریک رفت 8اقدام جالب توجه از فرماندار دنا/شورای اداری به دهستان کریک رفت 9

اقدام جالب توجه از فرماندار دنا/شورای اداری به دهستان کریک رفت 10

اقدام جالب توجه از فرماندار دنا/شورای اداری به دهستان کریک رفت 11

 


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi