پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

برنامه‌های تحولی حوزه فرهنگ در ۱۵ شاخص و ۵۰ راهبرد/ تشریح برنامه‌ها در نشست با اصحاب رسانه

به گزارش کرونا از یاسوج، امین درخشان در مراسم معارفه خود به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه امیدوارم امانتدار و خدمت‌گذار خوبی برای حوزه فرهنگ و هنر استان باشم، گفت: از حسن اعتماد وزیر فرهنگ به این شاگرد کوچک حوزه فرهنگ صمیمانه سپاسگزارم. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 68850
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳

کرونا :

برنامه‌های تحولی حوزه فرهنگ در ۱۵ شاخص و ۵۰ راهبرد/ تشریح برنامه‌ها در نشست با اصحاب رسانه

به گزارش کرونا از یاسوج، امین درخشان در مراسم معارفه خود به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه امیدوارم امانتدار و خدمت‌گذار خوبی برای حوزه فرهنگ و هنر استان باشم، گفت: از حسن اعتماد وزیر فرهنگ به این شاگرد کوچک حوزه فرهنگ صمیمانه سپاسگزارم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از حسن توجه سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد قدردانی کرد و افزود: یکی از برنامه‌های که دنبال می‌کنیم ارتقاء رابطه میان فرهنگ و اهالی فرهنگ و هنر با استاندار کهگیلویه و بویراحمد است.

وی در ادامه سخنان خود ضمن قدردانی از نماینده ولی‌فقیه در استان، نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری و نمایندگان  استان در مجلس شورای اسلامی گفت: بدون تردید نگاهم مبتنی بر اصل و اساس فرهنگ است، می‌دانم کسی در حوزه فرهنگ بزرگ شده هیچ‌گاه سیاست را بر فرهنگ ترجیح نمی‌دهد.

درخشان از زحمات مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی قدردانی کرد و گفت: آقای پیرسبزی مدیرکل سابق زحمات زیادی کشیدند در اولین فرصت وی را مورد تکریم و احترام قرار می‌دهیم.

مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه مدیریت را امانت توصیف کرد و گفت: آنچه باید مورد توجه باشد صیانت از این امانت است.

وی بیان کرد: روزی که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مجلس رای اعتماد گرفت به دلیل دغدغه‌ای که در حوزه فرهنگ داشتم برنامه تحولی در ۱۵ شاخص و ۵۰ راهبرد نوشتم خدا را شاهد می‌گیرم هیچ فردی برای مدیرکلی فرهنگ و ارشاد با من صحبت نکرد و تنها براساس دغدغه‌ام آن را نوشتم که به این شاخص‌ها و راهبردها پای‌بند خواهم بود.

درد نبود مرکز پرتودرمانی بر تن بیماران سرطانی کهگیلویه و بویراحمد
دنبال کنید

درخشان با تاکید بر مردمی شدن حوزه فرهنگ به ظرفیت‌های استان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری و رسانه‌ای اشاره و عنوان کرد: هادی محقق و محمد سلیمی‌راد دو کارگردانی که در جشنواره فیلم فجر حضور  داشتند و هادی محقق موفق به کسب دیپلم افتخار جشنواره شد مصداق این ظرفیت است.

وی به تلاش‌های اصحاب رسانه هم اشاره کرد و گفت: اگر اصحاب رسانه نباشند هیچ‌گاه درددل مردم زیلائی تا عروه به گوش مسئولان نخواهد رسید.

وی با اشاره به برنامه ‌های مختلف تدارک دیده برای حوزه فرهنگ گفت: در اولین فرصت در نشست با اصحاب رسانه برنامه‌های حوزه فرهنگ را تشریح خواهم کرد.

به گزارش فارس؛ امین درخشان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم در حرکتی ارزشمند با اهداء شاخه گل از زحمات محمدعلی پیرسبزی مدیر کل سابق قدردانی کرد.

برنامه‌های تحولی حوزه فرهنگ در ۱۵ شاخص و ۵۰ راهبرد/ تشریح برنامه‌ها در نشست با اصحاب رسانه 4

برنامه‌های تحولی حوزه فرهنگ در ۱۵ شاخص و ۵۰ راهبرد/ تشریح برنامه‌ها در نشست با اصحاب رسانه 5

 

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi