شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کلنگ‌زنی 2 پروژه آبرسانی در شهرستان دنا+تصاویر

به گزارش کرونا از سی‌سخت، به مناسبت دهه پر فروغ فجر اسلامی ۲ پروژه آبرسانی در شهرستان دنا با اعتباری بالغ بر ۱۴میلیارد تومان کلنگ‌زنی شد. آیین کلنگ‌زنی دو پروژه آب رسانی و خط انتقال تأمینی آب کریک و دارشاهی با اجرای ۷ کیلومتر خط انتقال برای تأمین آب ۱۵۰۰خانوار با حضور روشنفکر نماینده مردم

اختصاصی کرونا

کد خبر : 68808
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴

کرونا :

کلنگ‌زنی 2 پروژه آبرسانی در شهرستان دنا+تصاویر

به گزارش کرونا از سی‌سخت، به مناسبت دهه پر فروغ فجر اسلامی ۲ پروژه آبرسانی در شهرستان دنا با اعتباری بالغ بر ۱۴میلیارد تومان کلنگ‌زنی شد.

آیین کلنگ‌زنی دو پروژه آب رسانی و خط انتقال تأمینی آب کریک و دارشاهی با اجرای ۷ کیلومتر خط انتقال برای تأمین آب ۱۵۰۰خانوار با حضور روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس، معاون اقتصادی استاندار، سرپرست فرمانداری دنا و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی کلنگ‌زنی شد.

روشنفکر نیز در این مراسم با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی از لزوم نگهبانی از میراث ارزشمند انقلاب گفت و بیان کرد: با اقدام و عمل باید ارزش ‌و اهمیت این همه نعمت را به جا بیاوریم و از مسئولان فعلی و قبل نیز تشکر می‌کنم که به هر نحو منشأ خدمات‌رسانی به مردم شده‌اند.

روشنفکر اظهار داشت: درست است زمین لرزه آسیب های فراوانی داشت اما نعمت های فراوانی نیز داشت، امروز بسیاری از پروژه‌ها به واسطه اعتبارات پس از زلزله در حال اجراست، کل اعتبارات دنا کمتر از ۲۰ میلیارد تومان بود که  امروز تنها فقط در حوزه آبفا ۸۰ میلیارد بودجه در نظر گرفته شده است.

وی افزود: ۳۰۰ میلیارد تومان در کمیسیون تلفیق برای شهرستان دنا خارج از روال معمول بودجه (آنچه در لایحه بودجه ۱۴۰۰ آمده بود ) مصوب کردیم و انشاالله در سال آتی بسیاری از مشکلات مرتفع خواهد شد.

برخه مدیرعامل آب و فاضلاب  کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم نیز گفت: برای اجرای این پروژه ۱۳ میلیارد تومان  از محل اعتبارات زلزله تخصیص داده شده است  و بازسازی شبکه توزیع آب روستای ده شیخ یکی از مهمترین  مطالبات جمعیت ۱۲۰۰ نفری این منطقه بود که با اجرای ۵ کیلومتر شبکه از امروز وارد فاز عملیاتی می‌شود.

وداع با سرطلایی فوتبال مازندران/ تشییع حمید پورابراهیمی در زمین فوتبال
دنبال کنید

برخه اظهار داشت: نزدیک به ۸۶ میلیارد تومان در حوزه آب برای شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون مصوب و تخصیص داده  شده است که نسبت به سال ۹۹ از جهش بسیار خوبی برخوردار بوده است.

 برخه عنوان کرد:  شرکت آبفا نیز خود را فراتر از تعهدات ملزم به خدمات رسانی به مردم  استان در همه شهرستان ها می‌داند، در این زمینه البته کمبودهای هم وجود دارد که مهمترین دلیل آن مسائل مالی و اقتصادی است که امیدواریم با عزم دولت این موانع برداشته شود.

کلنگ‌زنی 2 پروژه آبرسانی در شهرستان دنا+تصاویر 6

کلنگ‌زنی 2 پروژه آبرسانی در شهرستان دنا+تصاویر 7کلنگ‌زنی 2 پروژه آبرسانی در شهرستان دنا+تصاویر 8

کلنگ‌زنی 2 پروژه آبرسانی در شهرستان دنا+تصاویر 9

 

 


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi