جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تخصیص دامدار کارت توسط مدیریت جهاد کشاورزی خوشاب به مقدار تخصیصی

نمایندگان مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس از تخصیص دامدار کارت توسط مدیریت جهاد کشاورزی خوشاب به مقدار تخصیصی خبر دادند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 68763
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸

کرونا :

تخصیص دامدار کارت توسط مدیریت جهاد کشاورزی خوشاب به مقدار تخصیصی

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت؛ علی اصغر عنابستانی و بهروز محبی نجم آبادی نمایندگان مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی  در جلسه هم اندیشی در محل فرمانداری شهرستان خوشاب حضور یافتند.

براساس این گزارش؛ در این نشست که رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان رضوی ، فرماندار شهرستان خوشاب ، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خوشاب و اعضای شورای شهر سلطان آباد و شهر نوده نیز حضور داشتند، موارد مختلفی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

موارد مطرح شده از جمله؛ موافقت با صدور مجوز مرغداری گوشتی یک میلیون و ۶۰۰ هزار قطعه ای در شهر نوده و اینکه زنجیره تبدیلی نیز انجام پذیرد و بخش خصوصی سرمایه گذاری نماید، در خصوص کود کشاورزی مساعدت لازم از استان و تخصیص مستقیم به شهرستان انجام پذیرد، در خصوص دامدار کارت مقرر گردید مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان به مقدار تخصیصی اقدام نماید،با توجه به تولید و محصول پسته مقرر گردید مدیریت لازم در خصوص احداث انبار و عرضه پسته در بازار بورس پیگیری لازم به عمل آید و در رابطه با احیای قنوات مقرر گردید حداکثر مساعدت لازم مبذول گردد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi