چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

دستور استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص تعطیلی‌ها/احمدزاده: تعطیلی مطلق نداریم

به گزارش کرونا از یاسوج، سید علی احمدزاده در نشست ستاد استانی کرونا گفت: طبق تصمیم‌گیری ستاد ملی کرونا تعطیلی مطلق نداریم که یک صنف تعطیل شود. استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی تاکید کرد و گفت: نمی‌خواهیم کسب و کار مردم تعطیل شود لذا هر جایی که پروتکل‌ها رعایت نمی‌شود

اختصاصی کرونا

کد خبر : 68721
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷

کرونا :

دستور استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص تعطیلی‌ها/احمدزاده: تعطیلی مطلق نداریم

به گزارش کرونا از یاسوج، سید علی احمدزاده در نشست ستاد استانی کرونا گفت: طبق تصمیم‌گیری ستاد ملی کرونا تعطیلی مطلق نداریم که یک صنف تعطیل شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی تاکید کرد و گفت: نمی‌خواهیم کسب و کار مردم تعطیل شود لذا هر جایی که پروتکل‌ها رعایت نمی‌شود و جان مردم در خطر است صمت، تعزیرات و بهداشت ورود کرده و پلمب کند.

وی با بیان اینکه مدارس استان باز باشند، افزود: هر دانشگاه، کلاس، دبیرستان، مدرسه و شهرستانی آلوده شد و احساس خطر کردند فورا تعطیل شود، فرمانداران اجازه دارند اگر در شهرستانی احساس خطر کردند به مدت یک هفته تعطیل کنند.

مقام عالی دولت در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مدارس و دانشگاه‌‌ها تابع نظارت آموزش حضوری است در دانشگاه ها هم همین گونه عمل شود کلاس ها غیر حضوری و مجازی برگزار شود .

وی با تاکید بر اینکه تعطیلی مطلق صندف، مدارس و دانشگاه‌ها نداریم، گفت: اداره‌ای داریم که ۵۰ درصد کارمندان مبتلا شدند ۵ روز امیکردن استراحت و بعد از آن با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حضور یابند.

وی بیان کرد: ما دو هفته دیگر به پیک کشوری کرونا می‌رسیم دو شهر استان قرمز هستند پیک استان سه هفته آینده به اوج می‌رسد و مرگ و میرهای اواخر اسفند شروع می‌شود دو شهرستان استان قرمز شدند با توجه به این شرایط احتمالا تا اردیبهشت ادامه دارد.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi