پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

دخالت شدید نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در عزل و نصب ها/آقای استاندار موضوع را به رئیس جمهور اطلاع دهید

به گزارش کرونا از باشت حجت الاسلام  امید گنجه‌ای در خطبه های نماز جمعه ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۰ به مناسبت های هفته اشاره کرد و گفت: اولین مناسبت مهم  ۲۲ بهمن ماه است که سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران می باشد به همه همشهریان و هموطنان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. وی گفت: یکی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 68718
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶

کرونا :

دخالت شدید نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در عزل و نصب ها/آقای استاندار موضوع را به رئیس جمهور اطلاع دهید

به گزارش کرونا از باشت حجت الاسلام  امید گنجه‌ای در خطبه های نماز جمعه ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۰ به مناسبت های هفته اشاره کرد و گفت: اولین مناسبت مهم  ۲۲ بهمن ماه است که سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران می باشد به همه همشهریان و هموطنان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

وی گفت: یکی از اثرات انقلاب اسلامی ایران این است که انقلاب را به سراسر دنیا صادر کرد و طلبه ای به اسم شیخ زکزاکی توانست حداق ۱۵ میلیون نفر را شیعه کند.

امام جمعه باشت افزود: دومین مناسبت ماه مبارک رجب می‌باشد که ماه رحمت و مغفرت است شایسته است در این ماه انسان خودش را در معرض  نسیم های الهی قرار بدهد.

حجت الاسلام گنجه‌ای افزود: سومین مناسبت این هفته  ۱۰ رجب ولادت با سعادت امام جواد علیه السلام است واقفیه طعنه به امام رضا  علیه السلام می‌زند که چطور شما اولاد ندارید؟ 

امام جمعه باشت بیان کرد: سومین مناسبت این هفته  ۱۳ رجب میلاد با سعادت امام علی علیه السلام  و روز پدر است.

وی افزود: ابن عباس نقل می‌کند آیاتی که  الذین امنوا و عملوا الصالحات دارد، مصداق شریف آن علی علیه السلام است و قریب ۳۰۰ آیه در قرآن در مورد علی نازل شده.حقیقت قرآن حقیقت علی است و حقیقت علی حقیقت قرآن است.

گنجه‌ای گفت:  مناسبت پنجم: ایام البیض را داریم که اگه شرایط مساعد بود ارگان های فرهنگی برنامه ریزی داشته باشند که مردم عزیز با رعایت پروتکل های بهداشتی بتوانند از نسیم رحمت الهی استفاده کنند.

امام جمعه باشت توصیه‌ای به مسولان استانی کرد و گفت : رقابت طایفه گرایانه را تمام کنید .این که از یک شهرستان باید مدیر کل انتخاب شود را تمام کنید. 

پذیره نویسی اولین صندوق شاخصی هم وزن بازار سرمایه
دنبال کنید

وی گفت: شورای محترم نگهبان به نمایندگانی که در عزل و نصب ها ورود می‌کنند تذکر جدی بدهد.

وی بیان کرد: مسابقه که نیست! انتظار داریم این معضل را حل کنید . توصیه‌ای به استاندار انقلابی: ورود کنید و به ریاست جمهور برسانید  تا این معضل بزرگ حل بشود . دخالت نمایندگان در عزل و نصب ها مخالفت با دستور صریح رهبر انقلاب و خلاف شرع و قانون است.
وی در ادامه گفت: باشت باوی و ایل بزرگ باوی پروژه‌ی نیمه کاره‌ بزرگی دارد شهرستان باشت دو رودخانه بزرگ دارد که توقع هست آب به دشت های باشت انتقال پیدا کند

وی افزود: ۱۰ هزار هکتار زمین در دشت باشت است اگه آب به این دشت برسد مشکل اشتغال خیلی از جوانان حل می‌شود.

گنجه‌ای گفت:همانطور که به‌حق در پروژه سد آبریز کهگیلویه ورود کردید اینجا هم با قدرت پیگیر باشید و در ایام جشن انقلاب کام مردم را شیرین کنید

حجت‌الاسلام گنجه در پایان ضمن یادی از شهید بابک صفایی بیان کرد که این شهید در وصیت نامه اش فرموده: ای جوانان مبادا در غفلت بمیرید که امام علی در نبرد کفار شهید و امام علی در محراب مسجد شهید شدند.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi