شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

شیب صعودی کرونا در مدارس بویراحمد/ آموزش و پرورش بسته پیشنهادی ارائه دهد

به گزارش کرونا از یاسوج، شهرام مهدوی‌مطلق در نشست  اضطراری ستاد کرونای شهرستان گفت: آمار مبتلایان به کرونا به ویژه سویه جدید اُمیکرون در بویراحمد افزایش داشته است. فرماندار بویراحمد با بیان اینکه تنها مرجع قابل اظهارنظر در خصوص بیماری کرونا مرکز بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی است، افزود: تقاضا می‌کنم مردم موضوع را جدی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 68203
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸

کرونا :

شیب صعودی کرونا در مدارس بویراحمد/ آموزش و پرورش بسته پیشنهادی ارائه دهد

به گزارش کرونا از یاسوج، شهرام مهدوی‌مطلق در نشست  اضطراری ستاد کرونای شهرستان گفت: آمار مبتلایان به کرونا به ویژه سویه جدید اُمیکرون در بویراحمد افزایش داشته است.

فرماندار بویراحمد با بیان اینکه تنها مرجع قابل اظهارنظر در خصوص بیماری کرونا مرکز بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی است، افزود: تقاضا می‌کنم مردم موضوع را جدی بگیرند و با توجه به اینکه وضعیت خوبی در  آمار بستری‌ها نداریم به مانند پیک‌های گذشته همکاری کنند.

وی با اشاره به اینکه درصد شیوع و ضریب تکثیر سویه اُمیکرون نسبت به سویه‌های قبلی بیشتر است، افزود: سویه جدید کرونا شهرستان بویراحمد را به شدت تهدید می‌‌کند، اماکن و اصناف و همه دستگاه‌ها پای کار بیایند.

این مسئول بیان کرد: با توجه به وضعیت بیماری در شهرستان بویراحمد همه جلسات و همایش‌ها باید از ستاد شهرستان مجوز بگیرند، البته اعطای مجوز هم به معنای حضور ۱۰۰ درصدی جمعیت نیست بلکه حداکثر ۳۰ درصد ظرفیت سالن‌ها تکمیل شود.

وی با بیان اینکه از ورود کسانی که ماسک ندارند به ادارات و دستگاه‌ها جلوگیری شود، و وسایل بهداشتی در ادارات پیش‌بینی‌ شود، گفت: برگزاری همایش و جلسات بدون مجوز از ستاد کرونا ممنوع است.

مهدوی مطلق به آمار ارائه شده ابتلا دانش‌آموزان و معلمان به کرونا اشاره و عنوان کرد: شیب شیوع کرونا در مدارس صعودی است، از آموزش و پرورش تقاضا می‌کنیم بسته پیشنهادی خود برای وضعیت مدارس را تا روز شنبه ۱۶ بهمن  برای طرح در ستاد استانی کرونا ارائه دهد.

وی برگزاری هرگونه نمایشگاه در سطح استان را ممنوع دانست و افزود: همه تریبون‌ها به کمک ستاد کرونا بیایند تا جلوی افزایش مبتلایان به کرونا گرفته شود.

صدای خانواده های معظم شهدا به گوش مسئولان نمی رسد/چرا مدیرکل به چرام نمی آید؟ +تصاویر
دنبال کنید

مهدوی‌مطلق ضمن قدردانی از تلاش کادر بهداشت و درمان در مقابله با بیماری کرونا خاطرنشان کرد: بیمارستان‌های استان در حالت آماده‌باش قرار گیرند.

‌انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi