شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اهدای مدال نقره پارالمپیک علی پیروج به یک شهید/قول طلای 2024 را می‌دهم

به گزارش کرونا از یاسوج؛ علی پیروج نایب قهرمان پارالمپیک توکیو در پرتاب نیزه در بدو ورود به استان کهگیلویه و بویراحمد پس از موفقیت در آوردگاه پارالمپیک در فرودگاه یاسوج اظهار کرد: با تمرینات سخت و شبانه روزی به این مقام دست یافتم. وی در ادامه با بیان اینکه همه داشته‌ها و موفقیت‌های خود

اختصاصی کرونا

کد خبر : 68152
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷

کرونا :

اهدای مدال نقره پارالمپیک علی پیروج به یک شهید/قول طلای 2024 را می‌دهم

به گزارش کرونا از یاسوج؛ علی پیروج نایب قهرمان پارالمپیک توکیو در پرتاب نیزه در بدو ورود به استان کهگیلویه و بویراحمد پس از موفقیت در آوردگاه پارالمپیک در فرودگاه یاسوج اظهار کرد: با تمرینات سخت و شبانه روزی به این مقام دست یافتم.

وی در ادامه با بیان اینکه همه داشته‌ها و موفقیت‌های خود و کشورم را مدیون شهدای گران‌قدر هستیم و اگر شهدا نبودند جایگاه‌ها را تصاحب نمی‌کردیم گفت: به همین منظور مدال خود را به شهید کاظم عبدالمجیدی تقدیم می‌کنم.

نایب قهرمان و دارنده مدال نقره پارالمپیک توکیو با قدردانی از همه مردم و مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد به خصوص رئیس هیئت کم‌بینایان به برنامه آینده خود اشاره کرد و گفت: برای افتخارآفرینی مسیر سختی را در پیش رو دارم اما قول قهرمانی در المپیک ۲۰۲۴ را به مردم شریف ایران و استان می‌دهم.

به گزارش فارس علی پیروج قهرمان پرتاب نیزه استان کهگیلویه و بویراحمد موفق به دریافت مدال نقره پارالمپیک توکیو شد.

علی پیروج ملی، پوش پرتاب با نیزه کشورمان توانست در رقابت‌های پارالمپیک توکیو با ثبت رکورد ۶۴ متر و ۳۰ ثانتی متر مدال نقره را از آن خود کند.

انتهای پیام/ر


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi