پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیکاری مهم‌ترین معضل استان لرستان‌ است

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس با بیان اینکه بیکاری مهم‌ترین معضل استان لرستان‌ است، گفت: یکی از راه‌های ایجاد اشتغال در کوهدشت و رومشکان ایجاد راه کربلا از خرم‌آباد- کوهدشت- لومار- ایلام و مهران است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 68118
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱

کرونا :

بیکاری مهم‌ترین معضل استان لرستان‌ است

 به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، حجت‌الاسلام محمدرضا مبلغی با بیان اینکه بیکاری مهم‌ترین معضل استان لرستان‌ است اظهار داشت: کوهدشت و رومشکان به‌عنوان بیکارترین شهرستان‌های این استان از وضعیت اشتغال و سرمایه‌گذاری مناسبی برخوردار نیستند.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی بیان اینکه یکی از راه‌های ایجاد اشتغال در کوهدشت و رومشکان ایجاد راه کربلا از خرم‌آباد- کوهدشت- لومار- ایلام و مهران است افزود: این راه ارتباطی علاوه‌ بر اینکه کوهدشت را از بن‌بست جغرافیایی خارج می‌کند، کوتاه‌ترین و مطمئن‌ترین راه برای زائران استان‌های مرکزی ایران به‌سمت عراق است.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسیر زائران عتبات عالیات با احداث راه کربلا تنها از یک نقطه ۷۰ کیلومتر نزدیک‌تر می‌شود عنوان کرد: هم‌چنین این جاده رشد اقتصادی مردم استان لرستان به‌ویژه کوهدشت و رومشکان را در پی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه درخواست احداث راه کربلا در سفر رئیس‌ جمهور به استان لرستان مطرح شد بیان کرد: این استان از سال‌های گذشته تاکنون به‌ عنوان یکی از گذرگاه‌های اصلی برای زائران عتبات عالیات مطرح بوده‌ و احداث مسیر کربلا موجب تحولات اقتصادی در این منطقه می‌شود.

مبلغی در پایان یادآورشد: چهارخطه کردن جاده بابازید به پل سیمره یکی از مطالبات جدی مردم کوهدشت و رومشکان است و در صورت تحقق می‌تواند ضمن کاهش بار ترافیکی و کاهش آمار تصادفات، رفاه و آسایش را برای مردم شهرستان‌های غربی و جنوبی استان لرستان به‌بار آورد.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس با اشاره به اینکه لرستان با احداث “راه کربلا” از رکود اقتصادی خارج می‌شود یادآورشد: مسیر زائران عتبات عالیات با احداث این راه تنها از یک نقطه ۷۰ کیلومتر نزدیک‌تر می‌شود./

احداث آبنما کاکی _ شیخیان در شهرستان دشتی؛ مطالبه چندین ساله مردم بخش کامی و دهستان کبگان
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi