شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری 70 برنامه به مناسبت دهه فجر توسط سپاه ناحیه گچساران

به گزارش کرونا از گچساران سرهنگ پسنده در نشست با اصحاب رسانه این شهرستان به مناسبت دهه فجر اظهار کرد:مردم ایران اسلامی با اتحاد و رهبری امام راحل انقلاب کردند و برای آن نیر خون های زیادی اهدا گردید و خون بهای آن جانبازانی هستند که مدال افتخار آن را بر سینه دارند. وی با

اختصاصی کرونا

کد خبر : 68110
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷

کرونا :

برگزاری 70 برنامه به مناسبت دهه فجر توسط سپاه ناحیه گچساران

به گزارش کرونا از گچساران سرهنگ پسنده در نشست با اصحاب رسانه این شهرستان به مناسبت دهه فجر اظهار کرد:مردم ایران اسلامی با اتحاد و رهبری امام راحل انقلاب کردند و برای آن نیر خون های زیادی اهدا گردید و خون بهای آن جانبازانی هستند که مدال افتخار آن را بر سینه دارند.

وی با اشاره به اینکه با پیروزی انقلاب ۴۳ سال عزت افتخار نصیب ما شده است، بیان کرد:اویل انقلاب در همه عرصه ها ایران وابستگی به خارج داشت ولی بعد از گذشت چند سال به برکت انقلاب اسلامی و توانایی و همت جوانان توانستیم این وابستگی را برطرف کرده و هیمنه غرب و شرق را بشکنیم.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد: به پشتوانه خون شهیدان پشت دستی محکمی به دهان غرب و هم پیمانانش زدیم و به دنیا عزت و اقتدار ایران اسلامی را ثابت کردیم.

پسنده عنوان کرد: اعتمادی که امام به جوانان این مرز و بوم و توانایی داخلی داشتند در تمام عرصه ها ایران اسلامی را جزو کشورهای برتر کرده است.

وی گفت: در زمان طاغوت منافقان جلسات خود را بدون اجازه آمریکا برگزار نمی کردند ولی در حال حاضر ما جزو کشورهای مقتدر در دنیا هستیم و امروزه پوتین به محض ورد به ایران به دیدار رهبر فرزانه انقلاب می رود.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران خاطرنشان کرد:در این مدت در تمام صحنه های زمینی و هوایی به جایی رسیدیم که هواپیمای بدون سر نشین آمریکا را بر زمین می نشانیم و اگر انقلاب کردیم و سرآمد شدیم با اتحاد و همدلی و رهبری امام بوده است برخی از انقلاب ها از رهنمودهای رهبری خوب برخوردار نیستند و ما باید نعمت ولایت را قدر بدانیم.

اعزام کارمندان ادارات کهگیلویه وبویراحمد به اردوی پیشرفت و آبادانی
دنبال کنید

پسنده با اشاره به اینکه ما دارای امنیت هستیم بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران با حمایت های رهبری محکم ایستاده، ما باید قدر دان انقلاب و زحمات خانواده شهیدان باشیم.

وی افزود: در گچساران توانمندی معرفی ظرفیت های این شهرستان را به مناسبت دهه فجر داریم.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران اضافه کرد: برنامه های مختلفی در دهه فجر اعم از استقبال نمادین در سالروز ورود رهبر کبیر انقلاب به ایران اسلامی،غبار روبی گلزار مطهر شهدا و زنگ انقلاب در مدارس، برگزاری شهدای محله ، برگزاری نمایشگاه های عکس انقلاب و آبروی محله، ویزیت رایگان بسیجیان، اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم،افتتاح طرح های عمرانی بسیج ، توزیع بسته های معیشتی و اهدای ۱۰۰سری جهیزیه و برگزاری میز خدمت در مناطق کمتر برخوردار شهرستان از سوی سپاه ناحیه این شهرستان برگزار می شود.

انتهای پیام‌/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi