شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

گروه‌های جهادی راهی جهت مقابله با ضعف فرهنگ کار در کهگیلویه و بویراحمد

سردار مصطفی مثتوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران در خصوص تاثیرگذاری گروه‌های جهادی و نقش آنها در بصیرت‌افزایی جوانان ایران اسلامی اظهار کرد: حجم حملاتی که امروز دشمن علیه اعتقادات، باورهای جوانان ایران اسلامی انجام می‌دهد بسیار زیاد بوده و  نمی‌توان گفت که به تازگی شروع شده بلکه این هجمه‌ها مسبوق به سابقه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 68031
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸

کرونا :

گروه‌های جهادی راهی جهت مقابله با ضعف فرهنگ کار در کهگیلویه و بویراحمد

سردار مصطفی مثتوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران در خصوص تاثیرگذاری گروه‌های جهادی و نقش آنها در بصیرت‌افزایی جوانان ایران اسلامی اظهار کرد: حجم حملاتی که امروز دشمن علیه اعتقادات، باورهای جوانان ایران اسلامی انجام می‌دهد بسیار زیاد بوده و  نمی‌توان گفت که به تازگی شروع شده بلکه این هجمه‌ها مسبوق به سابقه و مربوط به همه دهه‌های انقلاب اسلامی بوده و قابل انکار نیست.

وی بیان کرد: از این جهت حرکت گروه های جهادی در یک بستر تربیتی، فرهنگی بوده که به خودسازی و دیگرسازی کمک می کند و دشمن به شدت از آن واهمه دارد.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه حضور یک جوان در گروه جهادی و کمک به ارائه خدمات به مردم محروم برکات بسیاری دارد تصریح کرد: اولین برکت خود همین حضور است که خدا انسان را برای شرایط سخت و تحمل آن و مواجهه با فتنه های مختلف آماده می‌کند.

سردار مثنوی عنوان کرد: همین که جوان در بستر یک گروه جهادی شرایط سخت، تحمل نداری، رنج، مشکلات، محرومیت و مظلومیت را یاد می گیرد تمام اینها آستانه صبر، سعه صدر و تحمل را برای انسان قابل لمس کرده و باعث خودسازی می شود.

وی گفت: انسان در بستر گروه جهادی خواهد دید در روستا و یک محله چه کسانی در شرایط بدتر از او در حال زندگی هستند و به داشته های خود افتخار کرده و از این جهت نیز این حضور باعث تربیت نفس وی خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه یک جهادگر خدمت به دیگران و نوع دوستی را در دستور کار قرار می دهد، خاطرنشان کرد: همانگونه که در تربیت حضرت زهرا(س) توصیه وی را به فرزندان خود در خصوص کمک به دیگران و همسایه ها مشاهده می‌کنید.

اعلام اسامی داوران لیگ برتر در هفته ششم
دنبال کنید

سردار مثنوی بیان کرد: حضور فرد جهادگر در کنار مردم به معنی خدمت به دیگران و نوع دوستی، آموزش تقسیم فرصت های زندگی و نعمت های الهی بوده و تمام این حسنات به خود فرد باز می گردد.

وی افزود: تمام اینها باعث تربیت فرد شده و کمک می کند تا انسان در مقابل تحرکات و فتنه‌های دشمن پیروز میدان باشد و از تمام سختی ها پیروز میدان خارج شود.

 جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: توصیه ما نیز استفاده بهتر از فرصت های زندگی و جوانی، فرصت کار و تلاش است و بهترین فضا حضور در گروه های جهادی بوده که قطعا کهگیلویه و بویراحمد بیش از استانهای دیگر نیاز به این دارد چون در استان ما فرهنگ کار ضعیف است.

سردار مثنوی با اشاره به اینکه طبیعتا گروه های جهادی می توانند نسبت به این موضوع تلاش بهتری انجام دهند گفت: گروه های جهادی می توانند فرهنگ کار و تلاش را نهادینه کنند، توصیه می‌کنم جوانان از فرصت های زندگی خود استفاده کرده و شرایط حضور در گروه جهادی را تجربه و از این ظرفیت برای تربیت بهتر خودشان و ایجاد ظرفیت‌های در آینده استفاده کنند.

انتهای پیام/

 

 


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi