شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

۸۰ درصد واکسن تحویلی در کهگیلویه و بویراحمد تزریق شده/ مردم بیشتر چه واکسنی دریافت کردند؟

به گزارش کرونا از یاسوج، محمدمهدی بانشی گفت: از ابتدای توزیع واکسن تاکنون یک میلیون و ۴۱۳ هزار و ۱۳۳ دُز واکسن تحویل دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد شده است. معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۱۸ نفر دُز اول، ۴۹۱ نفر دُز دوم و دو

اختصاصی کرونا

کد خبر : 67977
تاریخ انتشار : جمعه ۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵

کرونا :

۸۰ درصد واکسن تحویلی در کهگیلویه و بویراحمد تزریق شده/ مردم بیشتر چه واکسنی دریافت کردند؟

به گزارش کرونا از یاسوج، محمدمهدی بانشی گفت: از ابتدای توزیع واکسن تاکنون یک میلیون و ۴۱۳ هزار و ۱۳۳ دُز واکسن تحویل دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۱۸ نفر دُز اول، ۴۹۱ نفر دُز دوم و دو هزار و ۹۰۱ نفر هم دُز سوم را دریافت کردند، دُز یادآور هم به ۱۴ نفر تزریق شد.

وی با بیان اینکه ۳ هزار و ۶۲۴ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته واکسینه شدند، گفت: تاکنون ۵۲۲ هزار و ۹۶۸ نفر دُز اول واکسن کرونا را دریافت کردند.

این مسئول عنوان کرد: ۴۶۹ هزار و ۳۱۰ نفر دُز دوم، ۱۴۶ هزار و ۷۳۱ نفر  دُز سوم و یک هزار و ۴۴۹ نفر دُز یادآور را تزریق کردند.

بانشی جمع کل واکسن تزریق شده در استان را یک میلیون و ۱۴۰ هزار و ۴۵۸ دُز دانست و عنوان کرد: ۸۰.۷ درصد واکسن تحویلی به استان تزریق شده است.

وی با اشاره به موجودی ۲۶۴ هزار و ۷۱۱ دز واکسن کرونا در استان خاطرنشان کرد: سینوفارم و برکت بیشترین واکسن‌های تزریقی در استان بوده است.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi