شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

امیدواری رئیس کمیته داوران به موفقیت کوبل داوری ایران/قابیلت فغانی در قضاوت فینال جام جهانی

خداداد افشاریان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج پس از صعود مقتدرانه تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار کرد: تیم ملی با سختی‌های زیاد به این مهم دست یافت باید بدانیم که از کجا شروع کردیم و به کجا رسیدیم. عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: وقتی شروع کردیم

اختصاصی کرونا

کد خبر : 67965
تاریخ انتشار : جمعه ۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰

کرونا :

امیدواری رئیس کمیته داوران به موفقیت کوبل داوری ایران/قابیلت فغانی در قضاوت فینال جام جهانی

خداداد افشاریان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج پس از صعود مقتدرانه تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار کرد: تیم ملی با سختی‌های زیاد به این مهم دست یافت باید بدانیم که از کجا شروع کردیم و به کجا رسیدیم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: وقتی شروع کردیم به تیم ملی هیچ‌گونه امیدی نداشتیم کوچک‌ترین وقفه‌ای موجب تباهی می‌شد اما در بحرین با صلابت کار کردیم.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: تصمیمات بسیار خوبی برای موفقیت تیم ملی فوتبال گرفته شده از پرواز‌ها تا پاداش و همچنین حمایت از کادر فنی که ساعت‌های بی‌شمار در خصوص موضوعات مختلف جلسه برگزار شد.

وی در ادامه با بیان اینکه تک تک مردم ایران زمین در این موفقیت نقش داشتند یادآور شد: هنگامی که دل و قلب ملت پشت سر تیم ملی باشد بی شک همه سختی‌ها آسان خواهد شد.

افشاریان افزود: هواداران میلیونی فوتبال در ایران می‌دانند که تیم ملی در بحرین تنها به عشق مردم در حالی که حق از دست دادن یک امتیاز را هم نداشت استارت خود را برای حضور قوی در جام جهانی زد در بحرین ما را به جایی فرستادند که نباید می‌رفتیم اما سربلند از آن امتحان بزرگ بیرون آمدیم.

وی با بیان اینکه عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال از همه توان و حیثیت خود برای حضور تیم در جام جهانی مایه گذاشت و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نیز همگی در کنار او هم فکر و همراه بودند یادآور شد: امیدواریم که تیم ملی در جام جهانی رؤیای مردم را به واقعیت تبدیل کند.

۳ بالگرد برای کمک به مهار آتش در ارتفاعات گچساران اعزام شد
دنبال کنید

افشاریان در پاسخ به این سوال که در کنار تیم ملی یک تیم ملی دیگر به نام تیم داوری حضور خواهد داشت؛ حال تا چه اندازه برای موفقیت به به این تیم امیدوار هستید یادآور شد: یک تیم مقتدر در رأس آقای فغانی و کمک‌های او در این تورنمنت بزرگ حضور قوی خواهند داشت فیفا هم نظر بسیار مساعدی نسبت به تیم داوری جمهوری اسلامی دارد.

وی در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه امیدوار به حضور تیم داوری در مرحله پایانی جام جهانی و قضاوت فینال هستید گفت: داوری مثل هندوانه سربسته است و نمی توان از هم اکنون پیش‌بینی کرد اما تیم بسیار قابل احترام و با تجربه‌ای داریم که در دنیای داوری فوتبال امتحان خود را پس داده و می‌تواند با عملکرد بسیار خوب حتی فینال جام جهانی را نیز قضاوت کند.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi