جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تنها هنرستانی کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد همچنان درگیر مشکلات/ وعده رئیس جهادکشاورزی برای رفع مشکلات

به گزارش کرونا از یاسوج، سید علی معتمدی پور از هنرستان کشاورزی آیت‌الله ملک‌حسینی بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این هنرستان قرار گرفت. رئیس سازمان جهادکشاورزی پس از بازدید از کلاس‌ها، خوابگاه شبانه‌روزی و محوطه این هنرستان گفت: مسائل و مشکلات فضای فیزیکی این هنرستان مورد بررسی قرار خواهد گرفت و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 67940
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶

کرونا :

تنها هنرستانی کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد همچنان درگیر مشکلات/ وعده رئیس جهادکشاورزی برای رفع مشکلات

به گزارش کرونا از یاسوج، سید علی معتمدی پور از هنرستان کشاورزی آیت‌الله ملک‌حسینی بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این هنرستان قرار گرفت.

رئیس سازمان جهادکشاورزی پس از بازدید از کلاس‌ها، خوابگاه شبانه‌روزی و محوطه این هنرستان گفت: مسائل و مشکلات فضای فیزیکی این هنرستان مورد بررسی قرار خواهد گرفت و تلاش می‌کنیم که این مشکلات برطرف شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه وبویراحمد در جمع هنرجویان هنرستان کشاورزی گفت: دو رشته کشت گیاهان دارویی و شیلات که در این هنرستان وجود دارد از رشته‌های خوب و متناسب با ظرفیت‌های استان است که باید با آموزش‌های کیفی و مهارتی زمینه را برای تربیت خوب هنرجویان فراهم کنیم.

رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی کهگیلویه وبویراحمد نیز در این دیدار گفت: هنرستان کشاورزی با تفاهم نامه با اداره کل آموزش وپرورش در سال ۹۶ تاسیس شده است که فعالیت‌های علمی و آموزشی خوبی در این هنرستان در چند سال اخیر انجام گرفته است.

کاووس کشاورز ، اختصاص یک هکتار زمین به هنرستان کشاورزی در ایستگاه چم خانی ومختار و ۳ حوضچه استخر جهت کارهای عملی هنرجویان را یادآور شد و گفت: در ایستگاه چم خانی مختار انواع گیاهان دارویی متناسب با سرفصل‌های دورس تخصصی هنرجویان کشت شده است.

وی افزود: در محوطه هنرستان هم ۱۴ نمونه گیاهان دارویی توسط هنرجویان کشت شده است.

همچنین مدیر هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج ،مشترک بودن فضای آموزشی این هنرستان با مجموعه بسیج کشاورزی سپاه فتح استان و محصور نبودن فضای پشت این هنرستان را از مهمترین مشکلات این هنرستان عنوان کرد.

«بلاد شاپور» در زیر غبار فراموشی
دنبال کنید

سید ولی موسوی با بیان اینکه این هنرستان به شکل شبانه‌روزی در راستای تربیت هنرجویان گام برمی‌دارد گفت: انتظار می‌رود بخشی از زمین پشت به این هنرستان ملحق و بسیج کشاورزی سپاه فتح استان به مکانی دیگری منتقل شود تا هنرجویان و هنرآموزان این هنرستان با فراغت بال و آرامش به تحصیل و آموزش بپردازند.

وی در پایان با تقدیر و تشکر و ابراز خرسندی از این بازدید میدانی که نشات گرفته از روحیه جهادی و انقلابی است اظهار امیدواری کرد این بازدید منشا خیر وبرکت و گامی برای رفع مشکلات تنها هنرستان کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد باشد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi