چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

هزار و یک دلیل برای آسیب‌های اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد/از بیلبوردهای خالی تا گزینش‌های آن چنانی!

به گزارش کرونا از یاسوج، نشست بررسی آسیب‌های اجتماعی در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور دستگاه‌های مرتبط، تشکلهای مردم نهاد و به ریاست سید جواد هاشمی معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. در این نشست هر یک از مدعوین در خصوص آسیب‌های اجتماعی و چگونگی برخورد با آنها اظهار نظر کردند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 67922
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱

کرونا :

هزار و یک دلیل برای آسیب‌های اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد/از بیلبوردهای خالی تا گزینش‌های آن چنانی!

به گزارش کرونا از یاسوج، نشست بررسی آسیب‌های اجتماعی در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور دستگاه‌های مرتبط، تشکلهای مردم نهاد و به ریاست سید جواد هاشمی معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در این نشست هر یک از مدعوین در خصوص آسیب‌های اجتماعی و چگونگی برخورد با آنها اظهار نظر کردند.

یکی از اعضای جلسه گفت: این همه در جلسات از دیشموک و جهانی شدن آن در بحث خودکشی سخن گفته می‌شود که باید به جای حرف چاره‌اندیشی کرد.

وی افزود: می‌گوییم یک میلیارد تومان برای رفع آسیب ها آنجا گذاشته شده اما وقتی نگاه می‌کنیم تنها ۳۶ میلیون تومان به آنجا داده‌ایم.!؟

این عضو جلسه گفت: باید کار گروهی در هر یک از سازمانها و نهادهای مربوطه تشکیل شده و بازخورد آن در پیگیری و رسیدگی به مشکلات مورد تحلیل و تفسیر قرار گیرد جلسات مختلفی تاکنون برگزار کردیم اما در هیچ کدام از آنها به نتیجه مطلوب نرسیده ایم.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان هم گفت: بیشترین آسیب های اجتماعی در سطح استان ما بوده و کمترین اعتبارات را تاکنون استان‌هایی مانند ما و چهارمحال و ایلام و سیستان و بلوچستان دریافت کرده‌ایم.

تاج‌الدینی به دلایل اصلی آسیب های اجتماعی در سطح استان اشاره کرد و گفت: برای مثال در نیروی انتظامی وقتی با برخی متهمین و مجرمین صحبت می‌شود و همچنین طی تحقیقات و پژوهش‌هایی که صورت گرفته عمده ترین دلیل آسیب‌ها به بیکاری و نداشتن شغل برمی‌گردد همچنین باید فقر فرهنگی را نیز در بعضی موارد به آن اضافه کنیم.

در ادامه حجت الاسلام غفاری از کارشناسان حوزه اجتماعی با بیان مشکلاتی که در استان وجود دارد و یکی از عمده دلایل آسیب های اجتماعی گفت: وقتی بدون گزینش معلم، طلبه، قاضی، پلیس و سایر نیروها را وارد مجموعه‌ها می‌‌کنیم همین مشکلات ایجاد می شود.

استاندار بوشهر: سیل دشتستان تلفات جانی نداشت/ سدها و نخیلات جان دوباره گرفتند
دنبال کنید

یکی از مسئولان تشکل های مردم نهاد هم با انتقاد از عملکرد رسانه ها در استان تصریح کرد: نباید بحث خودکشی را بزرگنمایی کنید تا عده‌ای در دام این آسیب کشنده گرفتار شوند و همین موجب مشکلات بیشتر می‌شود.

وی گفت: شهرهای بزرگ کشور را دیدیم در بیلبوردهای آنها جملات و کلمات امید بخش و نوید بخش به خوبی دیده می‌شود اما در سطح استان ما از چنین اقدامات فرهنگی انجام نمی‌دهیم.


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi