جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

4 کشته و 2 مجروح در حادثه خونبار رانندگی محور خاش- زاهدان

مهدی خمر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: شب گذشته از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از وقوع یک فقره تصادف در محور خاش به زاهدان اطلاع که بلافاصله مامورین پلیس راه به محل اعزام شدند. رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که این

اختصاصی کرونا

کد خبر : 67766
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱

کرونا :

4 کشته و 2 مجروح در حادثه خونبار رانندگی محور خاش- زاهدان

مهدی خمر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: شب گذشته از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از وقوع یک فقره تصادف در محور خاش به زاهدان اطلاع که بلافاصله مامورین پلیس راه به محل اعزام شدند.

رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که این تصادف بین یک دستگاه خودروی پراید و سواری پژو رخ داده است.

وی در خصوص چگونگی وقوع این حادثه تصریح کرد: سواری پراید که از سمت زاهدان به خاش در حال تردد بوده در محله نوک آباد به علت انحراف به چپ با سواری پژو ۴۰۵ که از سمت خاش به زاهدان در حال حرکت بوده به صورت شاخ به شاخ برخورد می‌نماید.

خمر ادامه داد: متاسفانه بر اثر این برخورد شدید هر دو راننده وسیله نقلیه و سرنشینان جلویی آن  در دم فوت و دو نفر از سرنشینان عقب  پژو مجروح که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان با ابراز تاسف از این حادثه دلخراش و تاکید بر رعایت قوانین به تمامی رانندگان توصیه کرد: از عجله و شتاب بی مورد در حین رانندگی خودداری و برای حفظ سلامت خود و همسفران به قوانین رانندگی احترام بگذارند.

انتهای پیام/۳۱۳۹/ ق


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi