شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

طرح ارتقاء امنیت اجتماعی حتی در نیمه‌های شب/ تلاش برای پاکسازی یاسوج از اراذل و اوباش

به گزارش کرونا از یاسوج، طی یکی دو ماه اخیر انتشار چندین کلیپ نزاع دسته جمعی در شهر یاسوج پیامدهای بدی برای استان در پی داشت. به همین منظور نیروی انتظامی و دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با اجرای طرح امنیت اجتماعی در تلاش برای پاکسازی شهر از اراذل و اوباش هستند. در حالی که دمای

اختصاصی کرونا

کد خبر : 67679
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱

کرونا :

طرح ارتقاء امنیت اجتماعی حتی در نیمه‌های شب/ تلاش برای پاکسازی یاسوج از اراذل و اوباش

به گزارش کرونا از یاسوج، طی یکی دو ماه اخیر انتشار چندین کلیپ نزاع دسته جمعی در شهر یاسوج پیامدهای بدی برای استان در پی داشت.

به همین منظور نیروی انتظامی و دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با اجرای طرح امنیت اجتماعی در تلاش برای پاکسازی شهر از اراذل و اوباش هستند.

در حالی که دمای شهر یاسوج شب گذشته ۶ درجه زیر صفر بود و به شدت هوا سرد بود اما طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ساعت ۲ نیمه شب با حضور دادستان، معاونین دادستان و معاون پیشگیری از جرم دادگستری‌ و نیروی انتظامی به صورت ناگهانی برگزار شد و جمعی از اراذل و اوباش دستگیر شدند.

دادگستری و نیروی انتظامی اعلام کردند این طرح تا زمان پاکسازی کامل شهر از اراذل و اوباش ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در هفتمین روز از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی گفت:به مردم اطمینان خواهیم داد که اجازه عرض اندام و قدرت نمایی به هیچ فردی را نخواهیم داد و تا هر زمان که احساس کنیم نیاز می باشد این طرح را ادامه خواهیم داد

سردار “کیقباد مصطفایی” اظهار داشت: هم اکنون با حضور میدانی مسئولان دستگاه قضایی و کارکنان انتظامی استان در راستای مطالبات مردمی در حال اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهر یاسوج می باشیم.

وی افزود: خوشبختانه این طرح رضایتمندی مردم را به همراه داشته است و تا هر زمان که احساس کنیم نیاز می باشد این طرح را ادامه خواهیم داد.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این که این طرح بازتاب بسیار خوبی داشته، خاطرنشان کرد: اجازه عرض اندام به هیچ فردی را نخواهیم داد و با هرکس که بخواهد امنیت جامعه را به خطر بیندازد برخورد قاطع و قانونی خواهیم کرد.

شرایط استخدام سازمان بهزیستی؟؟!! / استخدام به شرط معلولیت !؟؟!!
دنبال کنید

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi